Namaz kılan biriyim. Ama sürekli aklıma ölüm geliyor He o ölüm aklımda. Ve haberleri görüyoruz üzülüyorum. Altı okuyun?

Arkadaşlar hep olcek gibi bir his geliyor korkuyorum. Artik herşeyden korkar oldum. Insanlardan özellikle. Ben yanlışlık yaptım. Internette tanıdığım birine numara verdim. Normal biri üni mezunu ama işte hata ettim. Şimdi konuşmuyoruz ama her bilgimi verio beni bulmaz dimi? Yerimi falan b8lio. Bisi olmadı aramızda tabi arkadaşımda. Korkuyom yani bu nile vesvese bana. Yardim edn niye hep ölüm korkusu
Namaz kılan biriyim. Ama sürekli aklıma ölüm geliyor He o ölüm aklımda. Ve haberleri görüyoruz üzülüyorum. Altı okuyun?
Cevapla