Namaz kılarken her an ölecekmişim gibi hissediyorum çok kötüyüm neden böyle?

Özellikle bu aralar namaz esnasında ölüm hissi giriyo içime. Rükuya geldiğimde şimdi azrail gelecek ölceksin diyo sanki içimden bişe. Ve gözlerim durup dururken doluyo. Bu nedir abiler ablalar? Vesvese falanmı? Yoksa bir işaretmi tövbe estafurullah. Tamam ölümden korkmuyorum fakat allaha daha fazla laik olmak istiyorum ve bu yüzdende ölümü düşünmek istemiyorum ister istemez bir korku giriyo içime. Of of
Namaz kılarken her an ölecekmişim gibi hissediyorum çok kötüyüm neden böyle?
Cevapla