Birtaneside olmayan kelebekler için baksana ne güzel vs diyordu sonra bir anda sen kimsin diyordu. Varya ben keşke Ruhsal danışman felan olsaydım iyi para kaldırırdım.
Aynen acayip deşik düşünce ruhları bozuk ve dengesizler öyle insanlardan kesinlikle uzak duruyorum ben Bana uzak olsunlar da ne yaparlarsa yapsınlar arkadaşım.
Ya benim katlanamadığım bazı şeyler var. Mesela hep kendi konuşan karşı tarafı dinlemeyen bir insanla oturup konuşmam. Karşılaştıklarımın çoğu öyle saatlerce sussam tek başlarına komuşan tipler oldu hep
O cok yanlis sana pskolog muamelesi yapmalarina izin verme o gelip yasadiklarini sana anlatacak sen kime anlatacaksin peki insam konustukca icini döker iyi bir dinleyici olmayi basaran kisi cok az
İyi dinleyici olduğumu herkes söyler ve yargılamam insanları herkesin kendi kararı bunu bilende yapıyor bilmeyende. Sanki mıknatıs gibiyim. İşte dediğim gibi artık katlanamadığım için hayatıma almıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
İster istemez insanın karşısına çıkıyor gadası
Evet tuhaf kızları çok gördüm, beni mi daha çok seveceksin çocuğunu mu diyordu kafaya bak
Birtaneside olmayan kelebekler için baksana ne güzel vs diyordu sonra bir anda sen kimsin diyordu. Varya ben keşke Ruhsal danışman felan olsaydım iyi para kaldırırdım.
Evet hayatıma giriyorlat sonra çekip gidiyorlar. Ama mesafemi koruyorum.
Evet sorma bu sıralar peşimi bırakmıyorlar
Normal yok ki piyasada
İşte ben uzak durayım sizden bari yeterince tuhaf varmış
Mesela bi ornek verirmisin
Mesela bir topluluğa giriyorum, ortamın en garip insanı en çok bana yaklaşıyor
Tamam iste o garip gordugun ya da hissettigin algikadigin tuaf sey nedir onu soriyorum
Valla hiç tuhaf insanları hayatım alamam maalesef
Almıyorum anladığım an uzaklaşırım
Aynen dengesiz insanlara tahammülüm yok onlarım psikolojileriyle uğraşacak vaktimde yok kendi. Dünyaların da yaşamaya devam etsinler
Algısı kapalı bencil psikolojisi de bozuk tiplerle gerçekten uğraşılmıyor
Aynen acayip deşik düşünce ruhları bozuk ve dengesizler öyle insanlardan kesinlikle uzak duruyorum ben
Bana uzak olsunlar da ne yaparlarsa yapsınlar arkadaşım.
İnşallah uzak olurlar 😂
Aynen arkadaşım yaaa baya insanı çıldırtacak seviye ye geliyor dengesizler 😇🤣🤣
sen de öylesin
Evde tuhafım da dışarda belli etmem normal takılırım
Benimle evlenir misin ❤
Hemen yarın
Aşk ❤😬
E zaten hep öyleler var hayatimda
Nasıl idare ediyosun
Kendimden asla taviz vermeyerek enerjilerinin bama gecmesine izin vermiyorum. Yonetim yonlendiren kisiyim bana ayak uyduruyorlar
Bir de mesela masada oturdugumuzda hepsi karamsar ve konusmuyor bu tur durumlardada kendi kendine eglenmeyi bilmelisin
Anladım evet değişik bir yapıları var. İnsan gibi davranırsan her hakkı görürler kendilerinde biraz sert ol o zaman dikkat ediyorlar gibi gördüm
Ya benim katlanamadığım bazı şeyler var. Mesela hep kendi konuşan karşı tarafı dinlemeyen bir insanla oturup konuşmam. Karşılaştıklarımın çoğu öyle saatlerce sussam tek başlarına komuşan tipler oldu hep
O cok yanlis sana pskolog muamelesi yapmalarina izin verme o gelip yasadiklarini sana anlatacak sen kime anlatacaksin peki insam konustukca icini döker iyi bir dinleyici olmayi basaran kisi cok az
İyi dinleyici olduğumu herkes söyler ve yargılamam insanları herkesin kendi kararı bunu bilende yapıyor bilmeyende. Sanki mıknatıs gibiyim. İşte dediğim gibi artık katlanamadığım için hayatıma almıyorum
Biraz kendi halinizde kalmak olaylarin daha net farkinda olmanizi saglayacaktir zaten
Hayır tabiki
Çok eminsin
Evet