Başka bir yerde başka bir insan olarak hayata devam etmeniz teklif edilseydi bunu kabul eder miydiniz?

Başka bir yerde başka bir insan olarak hayata devam etmeniz teklif edilseydi bunu kabul eder miydiniz?

Hayır kabul etmezdim. çünkü kendimi olduğum gibi severim. kimsenin yerine de geçmek istemem ya da kişilik özelliklerimi değiştirmek istemem. ama farklı bir hayat yaşamak isterdim. mesela zengin olmak, daha şanslı olmak. dostlarımın olduğu veya çok mutlu olduğum bir hayatı isterdim.
Ederdim Başak burcu olmasın yeter diyebilirdim herkese iyilik et kendini düşünme 1 kişiye bağlı kal unutama bazen çok enerjik bazen ruhastası bu yüzden
Başak burcunun özellikleri mi bunlar😅
ben böyleyim evet ayrıcada neşem yerinde olunca 16 17 saat rahat rutin çalışabiliyordum
ve titiz düzenliydim ama psikolojisi de gittiği zaman ondan dağınığını bulamazsın
Psikoloji yoktur onlarda ve en çok kendilerini düşünürler
Ve başaklara cimri derler :D altında mercedesi olup dilenciye 5 tl veremeyen zavallılar yorumları okumuştum da öyle yazmış birisi cebimde 1 paket sigara param olsa ihtiyacı olan birisi gelse halini açıklasa onu bile veririm evime yürüyerek gelirim o kadarda gönlüm zengin şükür ama gel gör ki işte :D hep iftiralara maruz kalıyoruz
Hayır Asla Allah şahidim olsun başkalarını düşünmekten kendimi ihmal ettim sokakta ki aç sokak köpeğine kadar düşünüyorum bahçemde kedilere kadar düşünüyorum çocukken de karınca yuvarına gider ekmek bölerdik
:D :D bumu kendini düşüne
Senin yükselenin farklı o zaman hzhdd
ha ama şu an tabi 1 haftadır depresyondayım bunu saklamam çok güzel saçlarım vardı seyreldi işi bıraktım dinlenmeye ihtiyaç duydum dışarıya kapalıyım kendime vakit ayırıyorum doktor ekim yapılması gerek dedi durumum yok bende doktorun başka tavsiyeleri ile başka şeyler yapıyorum kendimi iyi hissetmek için
Yükselenimi bilmiyorum
yükselenim boğa ya da yay tam bilinmiyor 20 sularıda olabilşr 21 sularıda :( ama ikisinden birisi bunların etkisi oluyor muda ben hiç merak etmemiştim
Evet etkileri var tabiki olmaz mı 😅 boğa yemeğe düşkün evcil yay dışa dönük hareketli
Teşekkürler klavyenize tıkladığınız için vakit ayırdığınız için (BAŞAKLARI ÜZMEYİN KIRMAYIN) Onlar çok yumuşak kalplidir soğukta gözükseler :P son olarak kalsın bu burada.
Teklif ne, değerlendirmek lazım. Başka insan derken nasıl bir insan olma şansı? Soru detayı yetersiz alsjdfklkj
Başka bir yerde başka biri olarak uyanacaksın mesela hshddh sizi mutlu etmek imkansız beyefendi ndjf
İyi de nasıl biri olarak uyanacağım, nasıl bir insan olacağım, kanun kaçacağı bir insan olarak mı yoksa bir padişah olarak mı? Detaylarda bunu belirtmeniz lazımdı ki ona göre cevap verelim değil mi asdlkjfkl
O tamamen sürpriz olacak sonuçta oraya padişah desek herkes atlardı. Kendini ne kadar seviyorsun herhangi başka biri olacak kadar mutlu değil misin kendinden bunu soruyorum 😏
O zaman şu an bulunduğunuz kişiden daha iyi biri olarak dünyaya gelseniz diye sormanız lazımdı. Sonuçta bu ölüm gibi bir şey olurdu. Nereye gideceğini bilmeden insan ne kadar kötü durumda olursa olsun ölmek bile istemiyor asdljfkj mevcut durumu belirsizliğe tercih ederim asdflj
Daha iyi biri deseydim herkes tabiki kabul ederdi önemli olan belirsizliği tercih edecek kadar kendinden uzak biri var mı bunu görmek 😏 neden uzattığınızı anlayamadım beyefendi mevcut durumu belirsizliğe tercih ederim demeniz yeterliydi😌
Teşkürler asdkljf
Ricalar jdjfjf
Seçtiğim yerde seçtiğim şekilde 😀
Olmaaaazzz neresi denk gelirse 😅
Yok ondanım olmasın 😂
Erkek bedeninde uyanabilirsin eğlenceli olmaz mı😂
Onu da seçmem lazım 😀😂
Cevap
15Cevap
Sorudan çok görseldeki hatun beni kendine çekti
Görsellerim iyidir sorumun cevabını alayım
Kendi benliğime dönecek miyim, nasıl değişecek ruhlarımız ve onun bedeninde kalacaksam onu değiştirebilir miyim? Bu soruların cevabına bağlı
Çok cazip ama olduğum kişi kalıp burada başarıya ulaşırsam sanki daha büyük bir haz verecekmiş gibi hissediyorum.
Etmezdim çünkü her şeyin doğrusunu Allah bilir ancak gerekçe önemli
Başka bir insan olarak hayata devam etmek istemezdim. Ben, ben olarak kalayım mümkünse.
Kabul ederdim, tam olarak olamadim ben ya 🤣
Neden yaşınıza gre gayet iyisiniz kendinize haksızlık etmeyin
Etmezdim. Zira başka birisi olmamı bu insanlar haketmiyor
Etmezdim çünkü en sevdiğim insana haksızlık olur bu
Hayır çünkü beni seven bir ben var benden iceru
Hayır kendimi seviyorum
Sadece Tuba Sueda olarak devam edeyim ben.
Kabul etmek ne kelime hemen derdim
Aşko kabul etmezdim
Hayır yine aynı ben olmayı tercih ederrim
Yok böyle süper
Saçların ne güzel miş
Allah'ın teklifini geri çevirmezdim.
Kabul etmezdim..
ederdim
Etmem
Evet ederdim
etmezdim
Edebilirdim
Ederim
İstememmm
Şanss inanmam
Etmezdim
Hayır, asla.
Ederdim
Kabul ederim
Etmem 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?