Siz de bu hayatta insan olmak değil de, başka bir varlık olmak ister miydiniz?

Bazen insan olmanın karmaşası — duygular, beklentiler, çelişkiler — öyle ağır gelir ki, başka bir varlık olma fikri huzurlu görünebilir. Mesela bir rüzgâr gibi özgür olmak, bir deniz gibi derin ve sakin kalmak, ya da bir ağaç gibi kök salıp sessizce yaşamak… hepsinin bir cazibesi var.
Ama insan olmanın da eşsiz bir tarafı var: hissetmek. Sevmenin, kırılmanın, affetmenin, hayal kurmanın başka hiçbir varlıkta tam olarak bu kadar yoğun yaşanmadığını düşünüyorum.
Yine de merak ettim, sen olsaydın hangi varlık olmak isterdin — insan dışında? 🌿
Siz de bu hayatta insan olmak değil de, başka bir varlık olmak ister miydiniz?
Siz de bu hayatta insan olmak değil de, başka bir varlık olmak ister miydiniz?
Güncellemeler
7 ay
Hadi bakım süper soru seçildi 💃💖Kızlar siz ne olmak isterdiniz? Niye hep erkekler cevaplıyor benim sorularımı?
Siz de bu hayatta insan olmak değil de, başka bir varlık olmak ister miydiniz?
Cevapla