İnsan olmasaydınız dünyaya ne olarak gelmek isterdin?

K9 olmak isterdim :D
dünyaya hiç gelmesek daha iyi olurdu
Yoruma Yazıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İnsan olmasaydınız dünyaya ne olarak gelmek isterdin?
Cevapla