K9 olmak isterdim :D
dünyaya hiç gelmesek daha iyi olurdu
Yoruma Yazıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Uzaylı olabilirdim ya da cin. Cinlerin dünyası nasıl biraz merak ediyorum. Uzaylı olarak doğsaydım da uzayı ve diğer gezegenlerin iç yüzünü görmüş olacaktım ๑
Teşekkür ederim Bi'bot §
Cevap
8Cevap
Ev kedisi. Ye iç yat canın sıkılınca dışarı çık seviş gel 😂
:WQEEQW:QEW
Ya psikopat birine denk gelirsen ahjajzj kedi olmak da zor 😂
@dudunmubeni4 psikopat adam köpeğe de tecavüz ediyor kanka. Kötü düşünmemek lazım sjsjssj
At yaprağa olmak isterdim. Kızlar görünce dibi düşerdi.
Böyle bir tercihim olsa ve insan olamayacaksam yaşamak istemezdim.
K9 mantıklı he
:D :D
ayn
Saman çöpü
gelmek istemezdim
Yine ben olarak
aslan
Guşh
Kedi
Aslan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?