♾️ Kısaca önceden ciddiye almadığınız küçümsediğiniz veya hafife aldığınız, ama daha sonra sizin için daha ciddi gelen bir konu oldu mu?

♾️ Kısaca önceden ciddiye almadığınız küçümsediğiniz veya hafife aldığınız, ama daha sonra sizin için daha ciddi gelen bir konu oldu mu?

Şaka olarak gördüğüm bir şey yoktu ama uyku düzeni ve derslere gereken önemi vermiyordum diyebilirim. Aslında başarılı bir öğrenciydim dersleri iyi dinliyordum ama fazla çalışmıyordum, biraz daha ciddiye alıp daha çok çalışsaydım şimdi hayallerime daha yakın olabilirdim.. 😄
Aşık olmak oldu benim için. Aşkı, biriyle her şeyini paylaşmayı onun için her şeyi göze alabilmeyi ve bunu deli gibi yaşayan insanları anlayamazdım. Şu an yaşayan bilir diyorum.
Uzun uzun yıllar oldu. Ciddiye almadığım bir konu beni kötü şeylerle karşılaşmama sebep oldu. Çok şükür geçti, gitti..
Rica ederim 🦋
Yok ya ben ona buna alınan biriyim.. önceden daha çok alınırdım şimdi de alınıyorum gerçi ama belli etmiyorum.
Cevap
6Cevap
Evlilik konusu. Bazen insanlar sanki evlenmek istemişim de evlenememişim gibi davranıyor. Önceden ses çıkarmazdım ama şimdi haddini aşana " senin gibi önüme gelenle evlenseydim ben de evlenirdim" diyorum
Önceden kadınların cinsel bir obje olarak görülmesi ve toplumda 2. sinif insan muamelesi edilmesi o kadar umrumda olmazdı hatta kadınlara edilen hakaretler umursanmazdi aklımda ama sonradan değiştim ve toplumun yanlışlarını fark ettim şu an böyle davranışlara izin vermiyorum elimden ne geliyorsa yapıyorum
Hiçbir şey olmadı hayatı da mı diyeceksin ki ben zaten küçük yaşımdan beri paramın olmasını zengin olmayı isteyen birisiyim
Laubali biri değilim kaliteli espri severim herkese ve herşeye de ciddiyetle yaklaşırım. Bu sebeple kesinlikle olmadı o tarz bir tecrübe.
Espri adı altında söylenen şeyler artık bazılarini ciddiye alıyorum genel anlamda her söyleneni ciddi tarafından bakıyorum
hayatı ciddiye almıyorrdum büyüdükçe almaya başladım açıkçası hayat bi şaka değilmiş
İnsanlara fiziksel özellikleri hakkında şaka yapılması.
Tersi oluyor şu sıralar bazı şeyleri ciddiye almamaya başladım
Aksine ciddiye aldığım çoğu şeyi ciddiye almıyorum artık
Tam tersini yapıyorum
Ciddiye almak olumsuz sonuçlar getirebilir
En iyisi şakaya vurmak😁
Ülkenin kendisi
Ben her zaman ciddiyim 😐
10 saniye sonra ben: puahahha kel tutulması😂 (dalga geçmedim)
Ülkenin hali
Artık çoğu şeyi ciddiye alıyorum
@lzakkuml Cevabımı beğendiniz için teşekkür ederim
Var düşünce anladım şaka değilmiş aslında.
Olmadı öyle seyler
Küfür. Anneye küfür. Eskiden pek ciddiye almıyorum sonra annelerin ne kadar değerli olduklarının farkına vardım. Sizde etmeyin
Argo kelimeler
Oldu
evet oldu
Yok hayır
Hayır yok
Var olamz mi
Çirkin
Evlilik kesinlikle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?