
Bu tek sevgili anlamında değil, hayatınıza aldığınız dost veya arkadaş da olabilir.
Ben de var baya ya...
Olmamı doluuu!!!
Yok olamaz da zaten.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bu tek sevgili anlamında değil, hayatınıza aldığınız dost veya arkadaş da olabilir.
Ben de var baya ya...
İnsanın bazen gaflete düşüp keşke dediği oluyor ama yanlış aslında. Hayatımıza giren her insan iyi veya kötü bize bir şeyler öğretir, büyütür, olgunlaştırır. Biz çoğu zaman bunu göremesek de aslında hayatta her şey olması gerektiği gibi gidiyor.
Hayatımıza arkadaş aşk ilişkisi duygusal anlamda bir sürü farklı insan alıyoruz ve tabi ki kimse aldığı her insan için iyi ki demez iyi ki olur ama belli sayıda istisna insan için herkes için değil kendi adıma konuşacak olursam arkadaşlık ilişkisi olarakta duygusak ilişki olarakta ben her iki anlamda keşke hiç tanımasaydım dedirtecek kadar pişmanlık duyduğum şahıslar oldu elbet
Cevap
6Cevap
Yok olamaz da zaten.
Pişmanlık demeyelim de varlığını ve amacını sorguladıklarım oldu
Yok. Pişmanlık duyan olursa kendi gidiyor zaten.
Ailemden başka her kesin hayatımdaki varlığınapisman oldum
Hayatıma aldığım için değil ama zamanında çıkarmadığım için pişman olduğum insanlar oldu...
Evet tanıdığım herkes için bunu demişim
Pişman olacağım insanlardan. uzak dururum !!
Öyle dememek için hayatımda olmaz zaten muhtemelen
var eksik olur mu hiç?
Evet oldu
Hayır yok
Yooğ
Herkesin vardır
Çok var
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?