Neden kendimize verdiğimiz sözleri tutmaz iken, başkasına verdiğimiz sözleri daha rahat tutarız?

Neden kendimize verdiğimiz sözleri tutmaz iken, başkasına verdiğimiz sözleri daha rahat tutarız?

Kesinlikle öyle başkasına daha kolay kendime zor tutuyordum ama artık önceliğim kendime verdiğim sözleri tutmaya özen gösteriyorum çünkü kendim bir başkasından önemsiz değilim ben olmazsam kendime değer vermezsem hiç bir sözümu yerine getiremem.. onun için öncelik her zaman kendim
Benim için değil.. yani ben başkasına söz verdiysem ne olursa olsun tutarım tabi ki. ama kendime verdiğim sözü tutmak zorunda değilim çünkü kendime söz verdiysem zaten bunu tutmuyorsam bir nedeni vardır belki de artık kararım değişmiştir ama başkasına verdiğim sözde böyle bir lüksüm yok. başta evet dediysem ne olursa olsun ya da ne kadar zor olursa olsun yaparım her zaman. çünkü güven benim için zor kazanılan ama kolay kaybedilen bir şey bu yüzden de dikkatli olmayı deniyorum her zaman için...
Daha zordur tabi. İnsanın kendisine uygulayacağı bir yaptırım olmadığı için sözleri tutması daha zordur. Sözümü tutmadım diye kendime küsecek değilim ya asldjkflk
Başkasına davrandığımiz nezaketi, kendimize de kullansak keske.
Kendime karşı çok centilmenim. Her zaman kendi kendimin kapısını açarım, suyunu doldururum, yemeğini yediririm. Benim gibi birine sahip olduğum için çok şanslıyım alskjdfjkl
Yapmazsan ölersin
Teşekkür ederim asldkfj
Banada öğret 😂
Attığın linkin sonu jpg veya png ile bitmeli asldjkflj
He bide onu ezberleyim jdjsjd bendeki ne ile bitiyordu
Sendeki sayfa linkiydi ama senin direk resmin linkini atman lazım. Resme tıklayıp resmi aç demen ve direk görselin linkini alman lazım aslfdkj
😂evet ben direkt sayfayi attim.. tum teşekkürler senin olsun diye... ne güzel toparliyorum dimi
İyi çevirdin, bu teşekkür belgesini hak ettin asjkdlfjk içini sen doldurursun asfjkdl https://i.hizliresim.com/tqunow6.jpeg
Bu gif dimi jdjdjd bunuda atarim ki nolmuş
Gif için daha acemisin askljdfkj
Jjsjdjj
Kendine saygısı olmayanın başkasına saygısı olmaz önce kendime verdiğim sözleri tutarim
Bu soruyu sorarken büyük düşünmedim aslında.. en basitinden..
Akşamlari erken yaticam sabah erken kalkicam diye söz veririm kendime..
Akşam baska birine sözün vardır. Gec yatmak zorunda kalırsın gibi gibi... küçük sözler ornek
Mesela soyle örnek göstereyim her sabah ne kadar geç yatsamda sabahın 04.30 da her ne olursa olsun kalkıp yapmam gereken bir şeyi düzenli olarak yaparım bu sabahta off uyuyayım demem
Alışkanlıklari bırakmak daha zor geliyor dimi
Biz buna disiplin diyoruz 👍
Teşekkürler
Cevap
13Cevap
Genellikle evet. Başkalarına verdiğimiz sözleri daha çok tutmak zorunda hossedediz. Nazımız kendimize geçer
Evet kesinlikle daha zor.
Maalesef ki insanlar en çok kendine verdiği sözü tutamıyor.
Kendine verdiği sözü tutamayan başkasına verdiği sözü nasıl tutacak? 😅
Ben tutuyorm 😒kendimi es geçtiğim zaman daha çok.
Kendisine verdiği sözü tutmayan insan, başkalarına verdiği sözü de tutmaz ve tutamaz.
Biraz sanki kendimize daha acımasız oluyoruz
Bu öyle olabilir de olmayabilir de.
Başkalarına yapabılecegın şeylerin sözünü verirsin kendine saygı duymak ve limit koymak için zor sözler verirsin.
Haliyle zorlanırsın
Anlamsız arsızlıklardansa anlamlı iştahlıklar olsun 🤐
Kesinlikle zor o yüzden kendime söz veremem söz vermek got vermek gibidir 😂
Kendine verdiğin sözü tutarsan başkalarına verdiğin sozude tutarsın
İnci bir tane hesap var erkke ama kadın hesabı açmış babam beni taciz ediyor deyip yalan söylüyor onu kapatır mısın
Lerawins
Hesap adı
Lerawins hesap adı
İnamazsaniz ses kaydı atayım diyor millet at deyince cevap yok
@lerawins hesap bu sapik bir erkek dün birkaç bayan yazdı sapıklık yapıyor
Hesabını etiketleneye kapatmış
Ben gereken yerlere iletirim olur mu.. ben hesap kapatamiyorum
Erkekler neden böyle boktan şeyler peşinde koşar acaba
Ses kaydı atayım diyormuş at denilince küfür ediyor
Bilmiyorum.. insanlarin canları sıkılıyor ve gereksiz işler ile uğraşıyor .. siz bir sey demeyin . kızlar soruyor sistem geregini yapacaktir.
Tmmmmmm
kendime verdiğim sözleri tutamıyorum genelde çok sinirleniyorum kendime 😁
Insan kendisine verdigi sozleri tutamaz genelde başkasına verdiği sözleri tuttar... en basiti dışarıya çıkasin yoktur.. ama o düğüne mecbur gideceksin gitmezsen ayıp olur gibi gibi şu an bu geldi aklima genel cevreme bakınca
şu an dediğini yapıcam kalkıp hazırlanıp arkadaşımın düğüne gitmem gerekiyor 😅
😃guzel denk geldi
Tam üstüne baston çok güzel bir örnek verdin ahehehe sağol 😃
😃sayısal oynasam çıkar mi jsjss
Belki bugün şanslı gunundesindir 😅 ama lütfen bütün şansini burada kullandım deme bana sonra 😅
Bilmiyorum Allahim Bilmiyorum 😃😃😃
İnşallah sayısal loto tutarsa bizi unutamazsın ehehehr
Unutmam😃
Bende seni incitanesi 😅🙂
😂 iyi geceler
İyi geceler 🙂🙏
Kendine niye söz veriyorsun?
Sen kendine sözler vermez misin?
Yooo. Deli miyim?
Delilikle alakasi yok ki... neyse peki
Peki.
Bence kişi kendisine verdiği sözleri tutuyorsa başkalarına verdiği sözleri de tutar
Kişiye göre değişir bi de nasıl bi söz olduğu önemli o yüzden net bir şey söylenmez
Zordur ama daha önemli. Önce kendine verdiğin sözleri tut ki insanlara verdiğin sözü tutabilesin.
Evet öyle maalesef. En şok kendimize acımasızız
kendisine verdiği sözler daha değerli
Benim için evet.
Evett
Evet iradeli olmak zordur
Kendine bir hesap verme kaygın olmazda ondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?