♾️ Sizce kötü insanların yaptıklarına iyi insanlar sessiz kalmasa ve tepki gösterseydi az da olsa kötülüğün önüne geçilir miydi.

Evet azalırdı
Hayır kötülük devam ederdi.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
♾️ Sizce kötü insanların yaptıklarına iyi insanlar sessiz kalmasa ve tepki gösterseydi az da olsa kötülüğün önüne geçilir miydi.

Mevlana çok güzel bir söz söylemiş incinsende incitme diye bunu yapanlar gerçekten iyiler geri kalan herkes biri ona dokununcaya kadar iyi oluyor. Dünyada her bir saniyede açlıktan insan ölüyor istese dünyadaki insanlar bu ölüme son verir istemiyor kedi besliyor köpek besliyor hayvanları seviyor insanlar ölürken ses çıkartmıyor yemek paylaşıyor açık büfe kahvaltıda tıka basa yiyor şükür diyor ölenleri görmüyor görmüyoruz düşünmüyoruz iyilik yok hepimiz kötüyüz
Barınaktan hayvan alan inanılmaz koca yürekli insanlar var sokak hayvanlarına sokakta durup su içiren koca yürekli insanlar var fakat gidip özellikle bir köpek kedi cinsine para verip yolda çeke çeke gezdirmek bu hayvan sevgisi değil bu başka bir tatmin gibi geliyor bana kast ettiğim o insanlar
İyilik ve kötülük birbirini tamamlar. Cok iyi insanların olduğu canlıların yaşadığı bir yerde bile sevginin nefrete aşkın intikama ve ilginin kıskançlığa dönüşebilmesi tekrar kaosu her türlü yaratır xd
Kısaca zenginlere hayat güzel xd
Cok teşekkürler Barışım
Rica ederim abim
Kötülük iyilikten her zaman güçlüdür. En basiti sabah markete sigara almaya gittim, bir kedi vardı aç gibiydi ona da mama aldım. Dışarı çıktım 2 tane oldular miyav miyav geldiler neyse mamayı verirken bi amca geçiyordu, "insanlara yardım et desek etmezler kedileri besliyorlar" tarzında bir şeyler dedi. Şimdi ben bu adama dönüp bi şey desem kavga edeceğiz, ne gerek var... iyilik yapıyorsan kendi halinde takılıyorsun ama kötü olan sana bulaşıyor
İyi ki sabah oldu olay, akşama doğru olsa tüm müşterilerin sinirini çıkarırdım😂
İyilerin sessizliği kötülerin cesaretlenmesine daha fazla da ezilmeye yol açıyor.. daha böyle bize dokunmayan yılan bin yaşasın kafasında olundukca o yılan onları da sokacak haberleri Yok
Rica ederim ablam
Cevap
12Cevap
Her şey denge üzerine kurulu. Zıtlıklar bile
Kötüler iyilerin yokluğunda ortaya çıkar
İyiler kötüler kadar cesaretli olsa daha yaşanılabilir bir dünya olurdu ama bir nebze.
Herkesin atladığı asıl sorun şu kötülerin büyük bir kısmı kendini iyi sanıyor. Sorsan herkes iyi bu kötülük nereden çıkıyor, cehalet de farkında olmadan başka insanların hayatlarında kötü etki yapıyor.
Kötülük tamamen ortadan kalkmazdı ama azalırdı bence. İyi insanların kötü davranışlara tepki göstermesi, kötülüğün yayılmasını bir miktar engelleyebilir ve toplumda daha olumlu bir etki yaratabilirdi. Sessiz kalmamak, değişimi başlatmanın ilk adımıdır..✨
Bence alakası yok iyiler sessiz kalmasa bile kötüler ve kötülük devam ederdi yani bu durum iyilere göre değilde kötüler yüzünden devam ediyor herkes iyi olsa cennet olurdu herkes kötü olsa cehennem bu dünya devam ediyorsa hala azda olsa iyiler var diye devam ediyordur
İyiliğin güzelliği kötülüğün varlığında ortaya çıkar ve anlam kazanır. Kötülerden feyz alınması iyileri ortaya çıkarır. Tıpkı Adem'in oğlu Kabil'in yeryüzünde bilinen ilk kötülüğü yaptığından beri kötülükten bugün hala nefret ediyor ve aynı zamanda ders alıyor olmamız gibi..
Zaten başımıza ne geliyorsa iyilerin sürekli sessiz kalıp tepki göstermemesi yüzünden oluyor
evet kalırdı zira salt iyi ve salt kötü insan yoktur
ne demiş hitman ajan bey siz iyi bir insansınız değil mi iyi bir insan ne zaman bir insan öldüreceğini nasıl anlar bu diyalog her şeyi açıklar nitelikte
Önüne geçilemezdi. Kötü insanlar üstte kalmamak için bunu çok güzel kamufle edebiliyor. İyiler ne kadar ses çıkartırsa çıkarsın yine kötülükler devam ediyor..
İyilerin de kötüleştiği intikam alma isteği vs. Vardır bir şey yaşıyorsun ondan sonra ne oluyorsa oluyor insanlar şans vermemek yaptıkları en büyük hatadır
Şöyle anlatayım kötülük tamamen biterdi fakat yeniden doğardı. Çünkü insanlar yine içlerinde fesatlık biriktirip salarlar dünyaya emin olun.
Şeytana bir insanın gücünün yeteceğini sanmıyorum. Mutlaka zihnimize girecek ya da girmeye çalışacaktır.
Kalırdı tabi ki.
Kötülük iyilik gibi saf değil. Bir çok duygunun harmanlanmış hali
devam ederdi, kötüler kötülük yapmaya her zaman müsaittir.
Eğer ses cikarmiyorsa iyi insan olamaz. O da o suça ortak olmuş demektir.
Kalırdı kötülük bence bir seçim keske kötülük de hastalıklar gibi mutasyona uğrayıp ölse 🍭
Bir miktar azalırdı. Yine de kötülük filmlerdeki gibi karanlık perdelerin ardından devam ederdi.
Dünya kötülük yeridir. Ne yapsanız yapın geçmez yani.
Sadece ses çıkarmak da bı boka yaramaz hareket etmek lazım
Kötülük yine devam ederdi
Azalırdı sanırım baskı toplumu ayakta tutar
Kötü insanlar kavga ve kargaşaya bayılır iyi insanlar bunu bildiği için sessiz kalır zaten
İyiler de çileden çıkarsa iyilik denen kavram kalmaz.
Yanlıslara itiraz edecek insan sayısı binde dördü geçmez onlara da deli denir.
Onu boşverde bu film çok güzeldi
Öyle olsaydı şu an milyoner olmuştum
azalirdi
Belkide.
Azalırdı
Barış dm gelir misin azdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?