Sizce iyiler sessiz kalmasa dünyada kötülük kalır mıydı?

♾️ Sizce kötü insanların yaptıklarına iyi insanlar sessiz kalmasa ve tepki gösterseydi az da olsa kötülüğün önüne geçilir miydi.

Sizce iyiler sessiz kalmasa dünyada kötülük kalır mıydı?
Evet azalırdı
Hayır kötülük devam ederdi.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce iyiler sessiz kalmasa dünyada kötülük kalır mıydı?
Cevapla