Her şeyim yalan ismim bile. FAKEYİM? Milleti kekliyorum? bıktım artık nasıl kurtulacağım?

o kadar yalancıyım ki. bir sanal ortamda arkadaş grubu yaptım ama onları ilk tanıdığımda her şeyimi yalan söyledim güvenmediğim için. ismim yaşım oturduğum ve okuduğum yer. her şey yani. ve milleti yalanlarımla kandırmak bana zevk vermeye başladı. her dakika yalan söylüyorum 2 senedir insanları kandırıyorum. bundan vazgeçmek istiyorum. napabilirim. her şeyi onlara açıklayıp gitmek istiyorum. ama bazen de onları her yerden engelleyip gitmek istiyorum. yani öğrenmemelerini. sizce napayım

Güncellemeler
+1 yıl
kendi hayatıma devam ediyorum. onlar sanalda
Her şeyim yalan ismim bile. FAKEYİM? Milleti kekliyorum? bıktım artık nasıl kurtulacağım?
Cevapla