♾️ Her şeyi bırakıp her hangi bir yere gitseniz arkanızdan sizi merak eden soran olur mu hiç? ya da nereye gidiyorsun diyeniniz çıkar mı.

♾️ Her şeyi bırakıp her hangi bir yere gitseniz arkanızdan sizi merak eden soran olur mu hiç? ya da nereye gidiyorsun diyeniniz çıkar mı.

Olur, muhakkak olur lakin onlar da kişisel çıkarları için merak ederler, beni sevdikleri için değil, çünkü onların çıkarları mevzubahis, kendi kişisel çıkarları olmasa umurlarında bile olmam. Kaç zamandır es geçiyorlar beni, ben de vazgeçtim artık köklerimden, kök ailemden.
Sahiden de şöyle uzaklara, çok uzaklara kaçmak istiyorum, hatta nereye gideceğime yolda karar vermek istiyorum, ben bile son anda bileyim ki nereye gideceğimi, kimseler bilememiş olsun, benim kendimle alakalı son anda karar verdiğimi kimse bilemez, çünkü ben bile son anda bilmiş olacağım. Kişisel çıkarları olmasa beni aramazlar dahi, o kadar yokum onlar için. Telefonumu da kapatsam, yok yok ben hattımı değiştireyim, hiç ulaşamasınlar bana, zamanında kendimi göstermek için yırtınırken görmedikleri, görmek istemedikleri o kıza hiç mi hiç ulaşamasınlar.
Ne zaman bilmiyorum lakin bir gün bunu yapmayı çok istiyorum, herkesi geride bırakıp, yolumu izimi kaybettirmeyeli öyle çok istiyorum ki.
Herşeyi boş verip gitsem merak edeni geçtim karakola giderler arkamdan ağıt yakarlar telefon sinyalinden bulmaya çalışır bir de üstüne bilir neredeysem gelip alırlar sürükleyerek 😅
Çok şükür hayatımda beni merak eden insanlar var. Ortadan kaybolmak istesem beni arayacak, ben gidiyorum desem "nereye böyle" diyecek bir çok kişi var hayatımda..
Rica ederim 🦋
Birkaç kişi olur evet.
@suvenir Rica ederim ✨
Cevap
10Cevap
Ilk başta olmaz gibi bir tutum sergilerler... bir müddet sonra bensizliğin acısını her an iliklerine kadar hissederler çünkü evi neşelendiren o uyuz yok, gitti... niçin evi terk etti veya...
olur ailem.. hatta babam Bursada tanıdığı herkesi galeyana getirir bulmak için 😂
Abla soruma gelmişsin :D kıyamet kopmasa iyi
niçin ya 😀
hiç gelmiyorsun da :D
nankörleşme hep geliyorum ara sıra 😀
Tamam özür dilerim bir şey demedim abla :D
aferin 😀
:D
Olur gibi rol yaparlar hiç konuştuğum insanın samimiyetine inanmıyorum, gerçekten merak etmezler maksat dedikodu olsun konuşulcak konu olsun gözüyle baktıkları için.
Olur tabiki. Ama haber veririm. Birkaç günlüğe buralardan kaçmak istiyorum. Artık kurtulmak istiyorum.
Şüpheliyim bu durumdan bende böyle giderse gideceğim zaten heralde çünkü fazlaca sebep kalmadı artık ne yapsam olmuyor olduramıyorum...
Çok fazla merak eden olur. Sevenimiz baya var çok şükür
Ailem tabi ama ben gidersem artık onlardan bıktığım için bunalttıkları için gitmişimdir.
Ailem hariç kimsenin umrunda değilim. Bunu çok iyi yaşadım gördüm
Ailem dısnda hic kimse
Annem, babam ve abilerim olur
Elbette olur ♥️
Çoğunun umrunda olmaz
Bir annem merak eder beni
Olan olur xd
En yakın kız arkadaşım merak eder
Tabiki olur en Başta ailem
Ailem ve yakın arkadaşım merak eder
Evet, beni merak eden olurdu
bilmem emin değilim pek
Fazlasıyla merak edenler olur evet.
Olmaz.
barış küstüm
Evet kısa ve öz 😂
Olur tabii
Sanmam
Olur
Mutlaka olur ama pek değil
olur evet
Olmaz...
Bilmem herhalde olur
Barış Bey özele bakabilir misiniz acaba?
Evet olur tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?