Ağlarken sizi başkasının görmesinden rahatsızlık duyar mısınız?

İyi değilim ama kötü de değilim. Havanın kapalı olup da yağamaması gibi. Sevinemiyorsun da üzülemiyorsun da. Böyle içinde bir şey eksik de anlayamıyorsun ama biliyorsun bunu. Arada kalmışlık, hiçlik, nedensizlik ve nereye gittiğini bilmemezlik. Bir karmaşanın içindeymiş gibi..

“Hissedilen her şeye cümle kurulamıyor...”🍂
“Hissedilen her şeye cümle kurulamıyor...”🍂
Ağlarken sizi başkasının görmesinden rahatsızlık duyar mısınız?
Cevapla