
Alırım
Almam
Pahalıdır şimdi öğrenciyim ben abi xd
Elf gözlerin neler görüyor Legolas xd
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kesin alırdım. Aslında belki de almışızdır.. hepimiz birbirimizin duygularını bir dereceye kadar anlayabiliyoruz. Bunu geliştirmek için empati yeteneğini geliştirebilirsin belki, o da roman ve öykü okuyarak gelişir. Film ve dizilerde duyguların nasıl yansıması gerektiğini görebilirsin, ama tabi onların rol olduğunu bilerek bakmalısın. Sonra bakış açını genişletebilirsin, insanların tavır ve davranışlarını sadece kendi açından değil, onun açısından degerlendirebilirsin, at gözlüklerini çıkarırsın yani, daha geniş farklı bir pencereden bakabilirsin. Zamanla düşüncelerini dahi okursun, bir sosyal ortamda mesela, biri bir konuda konuşmaya başlamadan önce o konu içimden geçiyor.. insanlar çok tahmin edilebilir varlıklar... Ahah lisede fizik öğretmenimiz düşüncelerimizi okuyabildigini iddia ediyordu, birini aldı karşısına, gözlerini gözlerine dikti baktı, hiç bir şey de okuyamadı. Bence yöntemi yanlıştı. 😅 neyse bu derste öğrendiğimiz de zamanı nasıl boşa harcarsin oldu, boşa gitmedi yani ders 😂 bununla uğraşacağına bize kuantum fiziğini, Einstein 'i falan anlatabilirdi.. o öğretmen aklıma geldi 😅
O öğretmen öğretememiş xd
Fizik dersinde düşünce okumayı mı öğrenmemiz gerekiyor 😂
Edebiyatçı ogretecekti onu düşünceyi gelistirm yolları adı altında ama öğretmenler rol değişimi yapmış xd
Ahahahhaha aynen. Sınavda da düşünce okurum 😂 insanlar çok tahmin edilebilir
Dusunxe okuya okuya sınıfları geçtin zira öğretmenlerin düşüncelerini okuyarak soracaklar soruları biliyordun ve başarılı oldun xd
Meğerse öyleymiş 😂
Evwt xd
Öyle bir gözlüğe gerek yok ya zaten insanların gözüne baktığınızda duygularını anlayabilirsiniz. sevgi nefret kıskançlık... Bakış ve davranış şekli bile belli eder duygularını. Tabi anlamak için birazda insanları iyi tanımak lazım
Herkesin ne düşündüğünü bilmek sıkıcı olurdu.
Hayatı güzel kılan şey sürprizler ve spontane gelişen şeylerdir.
Düşünsene kimin sana ne söyleyeceğini tahmin ediyorsun ve sen de 10 dakika sonra vereceğin cevabı zaten biliyorsun.
Hayatında karşılaştığın hiç bir insan sürpriz olmayacak.
Sırf duygularından dolayı gün içinde onlarca insana düşman olup onlarca insanı sevebilirsin.
Bu ani duygu değişikleri insanı şizofren yapar
Güzel yorum
Almam Çünkü insanlar Benden nefret mi ediyor çekemiyor mu soğuyor mu kin mi duyuyor öfke mi duyuyor umurumda değil Şahsen isteyen Nefret etsin isteyen öfkelensin isteyen başka bir şey yapsın çokta * takmıyorum insanları , sevgileri bile sahte , yalanları sahteliği görmek için para vermeye gerek yok er geç kendi belli ediyor
Cevap
24Cevap
Ben zaten anlıyorum çoğu kişinin duygusunu ama yine de eğlence için alırım xd
Al al barisim xd
O kadar açık ve net ki insanların duygu ve düşünceleri.
Gözlük sadece göremeyenlere lazım.
O parayı ihtiyaç sahiplerine harcamak daha makul geliyor.
Evet hocam
Tabi ki almam kendi duygumu taşımak zor birde başkasının kini görsem duysam ayyy hiç çekilmez onla üzülür oa sevinirim falan yok yok
Taramalı tüfekle taranan bu kadar delinmez duyguların vallahi doğru seçim xd
Benle çok uğraşır oldun sen ya😂🙄
Ben mi yok ben uğraşmam ben yorgun ben bitkin ben halsiz ben uykulu ben mumya xd
Tabi canım bana öyle gelmiştir
Halüsinasyin xd
Allah seni😂
Tavşana çevirmesin xd
Yaaaa ipi kaçtı espirinin
Legolas cevapları görseydi kör olurdu shdhx😅 ben de alırdım herkese karşı kullanmazdim şüphelendigim insanlara kullanırdım
Legolas lambas yesin gimliyle mirkwoodda xd
Akıllıca seçim mantikli tercih zekice hamle
Kimisinin duygusu yüzünde ledler halinde yanıp sönüyor. Duygularını değil, kalplerini veyahut ruhlarını gösterseydi alırdım.
Sağlam yorum
Duygularını genelde bakınca anlıyorum zaten hepsini de anlamaya gerek yok gizemi kalmazdi o zaman
Orası da var doğru
Aynen gizemli olmalı ki konuşayım yoksa niye konuşup muhabbet edicem ben
Ama gözlüğü takmazsan olur biter sadece gözlüğü kullanma istediğin kişilerde kullanırsın sürekli kullanmaya gerek yok
Valla ben kimi sevmiyirsam ilk başta gerçekte de öyle biri çıkıyor gozluge ihtiyacım yok jdjdhd
6. Hissin kuvvetli xd
Herhalde oyle😅😅
Alırdım bari saflık yapıp kanmazdım. İnanılmaz kandırılan biriyim çünkü
İş görür
Kesinlikle, daha az üzülürdüm
Net dikkatli ol
Duygularını değil de aklından geçenleri görebildiğim olsa iyi olurdu.
O da olur onu da bilir
O zaman alayım bir tane 🤪😂
Olur xd
Asla almam çünkü insanların duyguları beni hiç ilgilendirmiyor aksine mutluluğumun önüne geçebilir
Olabilir
Aman yahu banane duygularından.. hem zaten çok gaddarlar açıkça belli ediyorlar
Evet
Kesin alırdım bazıları iyi rol yapabiliyor gözümden hiçbişey kaçmazdı
Akıllıca seçim xd
Düşüncelerini okumak olsaydı satın alabilirdimde duygularını görmek istemem yeterince empati yapıyorum birde tüm insanların hüznünü görürsem biterim ben.
İnsanlar zaten duygularını istemeden belli ediyorlar. Saklamaya çalışsalar bile oek yararı olmuyor. Duygu filtreleme gözlüğü olsaydı belki onu edinmek isterdim. Empati yorucu bir konu.
Alırım isterdim insanalrın duygularını hislerini gormeyi
Kendi duygularımı anlamakta zorlanıyorum napim başkalarının duygularını.
Görmek için gözlüğe gerek yok.. kalp gözün açıksa zaten gormemek hatadır
Aman aman yeterince empatik bir insanım gözlüğüm eksik olsun
Yani kolay yoldan kim dost kim düşman öğrenirdik. Harika bir seçenek ama oyle bir icat yok maalesef
Olacak
duygulari yasatacak varsa elinizde onu alalim :D
Almazdım sahte de olsa zaman gecirmek lazım
Hislerim kuvvetlidir böyle bişeye ihtiyacım olmaz.
İnsanların duyguları beni ilgilendirmez. Önce kendi duygularım sonra onlara karşı bıraktığım duygularla yükümlüyüm.
Abi 3. şıkkı görmedik kredi çekecez mecbur 😄
Kredisiz genç genc değildir zaten xd
Almam, çünkü gerek yok nerede it kopuk menfaatçi varsa sıfatı eşgaline yansıyor.
İstemem gerçekler ne zaman mutlu etmiş ki…
Bazen eder
Kim bana aşık tanımak istiyorum.
Iy8 fikir
😂😂😂
Paran olsaydı alırdım
Banka soyma zamanı geldi xd
Hayir almam.
Siftah yapaydın dükkan bereketlensin xd
Alayım ben bi tane 🤣
Araya beleş xd
Aga
Kesinlikle alırdım kocamı anında znaliz edrdm bzna karşı duygularinindan eminolmk icn
yok parama yazık olur
Banane milletin duygularından ak
Hayır almam o zaman çok hayal kırıklığına uğrardim
İstemem bide onların duygusuyla mı uğraşıcam
Hayır almazdım ucu intihara kadar giderdi yoksa.
Kesinlikle alırdım ya
Almazdım ben bilinmezlikleri severim
Kesin alırım ya
İstemezdim. Bazen bilmemek daha iyi
Alırdım çünkü merak ettiğim bi kaç insan var.
Bende var zaten o gerek yok.
Pahalı olur. gerek yok
Kuruş vermem.
Alırdım galiba eğlenceli olabilir
Almam zaten yeterince görüyorum.
Yok knk ben alimiyim
Tamam xd
Alırdım reis
Gule güle kullan reis xd
Çakma legolas
Xd
Pahalıdır şimdi :d
Toptan alımda indirim mevcut xd
Sana yüzde 10 indirim 90 liraya anlaşalım xd
Sana 85.99
Gelişi bize 80 lira xd
120 oldu enflasyon belimizi büktü xd
Enflasyonun öncesi yine enflasyon hocam xd
Evet hocam
Farklı deneyim olurdu olabilir
Hemen üretecem xd
empant biriyim zaten gerek yok
Gerek yok buna.
almayayım benimki bana fazla geliyor zaten
alırım
Kesinlikle alırdım
kesinlikle alırdım
Alırım
Almam
Alirim
alırfım ya nrden olmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?