Depresyon geçirdikten sonra olduğumdan daha fazla olgunlaştım sizce bu mümkün müdür?

1 yıllık depresyon tedavisinden sonra olduğumdan daha fazla olgunlaştim ve bunu hissediyorum sizce bu mümkün müdür?

Depresyon geçirdikten sonra olduğumdan daha fazla olgunlaştım sizce bu mümkün müdür?
Cevapla