Sakın sanat değildir demeyin çok kötü bozuşuruz 😄Bu aşk değil de ne beeee bu aşk bu aşk değil de neeeee😻

Sakın sanat değildir demeyin çok kötü bozuşuruz 😄Bu aşk değil de ne beeee bu aşk bu aşk değil de neeeee😻

Merhaba,
Çay değil de çay yapmak bir sanattır. Herkes güzel yapamaz. Annem çok güzel çay yapar, çok çay içerim, tüketirim, iş yerinde çayı yasakladılar, gizli gizli alıyoruz! 😅
Semaver çayını da severim 😅 Patron cimri sıkıntılı birazcık 😅
Her şeye karışıyor laf ediyorlar
Ellerine sağlık 😅
Oksijeni bilmem ama çay olmadan yaşayamam.. 😄
Teşekkür ederim..
Cevap
5Cevap
Hayır sanat değildir :D çünkü ben çay sevmiyorum. kahve sanattır benim için veya enerji içeceği sanattır
Hımh 😏😄
Afiyet olsun :D ☺️
Teşekkürler 😄
Bi bayan olarak çayı bu kadar seven yoktur sanırım benim için bambaşka bi aşk tutku sevgi
Sanattır, herkes yapamaz : ))
Nasıl yaptığına bağlı : ))
Kesinlikle. Her çayın tadı güzel olmayii
Çayı güzel demleyip içmek bir sanattır
Evet sanattır
ben sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?