Kadınların birden çok erkeği deniyor olması manipülasyon değil mi?

Yani birini iyi bulup diğerine anında yol vermek insan ilişkilerini zedeleyen bir şey bence. Bugün sen birini denersin yarın denenen insan sen olursun ve sonucunda herkes mutsuz olur.

Bu tarz işler yapan insanların gerçekten birini sevecegini de hiç dusunmedim. Çünkü her zaman daha iyisi vardır. İnsan yeter ki maymun iştahlı olsun.

Kadınların birden çok erkeği deniyor olması manipülasyon değil mi?
Cevapla