
Kendinizin kesinlikle iyi gün dostu olduğunuza inaniyormusunuz

Kendinizin kesinlikle iyi gün dostu olduğunuza inaniyormusunuz
Öyleydim, artık kimse için kılımı kıpırdatmıyorum çünkü herkesin işine yaradığın kadar iyisin işleri bitince kimse senin halinle ilgilenmiyo. Devir çılar menfaat devri, iyi gün dostuda kötü gün dostu da eksik kalsın...
Teşekkür ederim...
Asıl iyi günde dost olmak önemli kıskanmadan fesatlık yapmadan güzel günlerde yanında olmak daha elzem.
o yüzden ben gerçek dostlarım için iyi gün dostuyum. Kötü de zaten yanlarındayım
Cevap
2Cevap
Hayır bu zamanda kötü gün dostu kalmadı herkes samimiyetsiz çıkar olduğu sürece yanında kalan tipler
Evet ben öyle bir insanim herkesin kötü gününde yaninda olurum. Ama benim kötü günümde herkes yok olur işte hayat böyle bir şey
Malesefki öyle kardeşim
Benim kötü günümde kimse yoktu , ben de kimseye kötü gün Olamam.
Herkesin en zor günlerinde yanında oluşum ve en zor günlerimi tek başıma atlatanlardanım
Evet inanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar