Kalabalık insanı mısınız yoksa yalnızlık insanı mı?

Tek başıma yürümeyi, kahve içmeyi, alışveriş yapmayı çok seviyorum. Evde yalnız kalmayı, kendimle vakit geçirmeyi , kitap okumayı, dizi izlemeyi, bir şeyler yazmak için masa başına oturmayı çok seviyorum. Birine dost demem için yalnızlığımdan daha iyi anlaşmam lazım.

Kalabalık insanı mısınız yoksa yalnızlık insanı mı?
Cevapla