"ic guzellik onemli" lafi cok mu klasik oldu artik?

bana sanki çok klasik geliyor kimsenin zaten uyguladığı yok affedersiniz ama dışını beğenmedikleri insanların merhabasına karşılık bile vermeyip "iç önemli" demeleri çok komik geliyor. ve bunu diyenlerin hicbi zaman cevresinde begenmedikleri insan tipleri olmuyor genelde

"ic guzellik onemli" lafi cok mu klasik oldu artik?
Cevapla