Hatalarımızdan ders alıyor ve gelişiyorsak, neden hata yapmaktan bu kadar korkuyoruz?

Hatasız insan olmaz, bu yüzden hatandan pişman olma, ders al derler. E madem ders alıp gelişiyoruz neden hâlâ hata yapmaktan korkarız.
Hatalarımızdan ders alıyor ve gelişiyorsak, neden hata yapmaktan bu kadar korkuyoruz?
Cevapla