Erkek arkadaşımın hiç arkadaşı yok asosyal ama çok sıcakkanlı konuşkan eğlenceli birisi hep böyle devam edermi?

ev-spor yapıyor sadece spordan tanıştığı 1-2 kişi var onlarıda sanala taşıdı sanaldan arkadaş olarak kalıyor işsiz falan değil kendisi yazılım işi yapıyor kirasını faturasını rahatlıkla ödüyor 25 yaşında ehliyeti bile yok valla benimde yok gerçi öyle arabası olsun kafasında birisi değilim sadece hiç arkadaşı olmaması bana hep garip geliyor geçmişte olmuş ama kalıcı değil coğundanda kazık yemiş saf yerine koymuslar kendisini o yüzden soyutlamış kendisini sadece sporuna gidiyor onuda hergün yapıyor haftasonları ama genelde hep beraber oluyoruz sabah kahvaltı öğlen sinema aksamları lunapark vs değişik şeylere katılıyorzu bi ara arkadaşımla sevgilisi beraber gelmişti 4 kişi oturduk çokta güzel muhabbetimiz oldu valla yani öyle içine kapanık sessiz çekingen bir insan değil ilk sevgiliside benim 5 ay oldu tanışalı hiç arkadaşının olmaması ileride bi sorun cıkartırmı benimde 3-4 kişi var zaten sabit görüştüğüm geri kalanıyla pek samimi bile değilim

Erkek arkadaşımın hiç arkadaşı yok asosyal ama çok sıcakkanlı konuşkan eğlenceli birisi hep böyle devam edermi?
Cevapla