Sayfa karıştırırken parmağınızı ağzınıza atar mısınız?

Hani parmak kuruyunca yapıyorlar ya, çocukken gıcık olurdum ama test kitapları ile haşır neşir olunca anladım önemini 😂
Evet atarım.
Hayır atmam.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bunu anlamayanların olacağını biliyordum unutmuşum KS nin ortamının kitap okumayan bir topluluk olduğunu 😃 bu bir beden dili arkadaşlar, sürekli sayfa karıştırırken parmak kurur da insanlar ağızlarına çalar devam ederler ya, hani insani bi davranış ya bu 😃
Güncellemeler
+1 yıl
Kitap okurken sayfa değiştireceğiniz zaman işaret parmağınız kuruysa o sayfa gitmez, işaret parmağınızı-hijyenik olmasa da- ıslatma ihtiyacı duyarsınız. Bunu başka yerlere götürüp tatmin olanlar damacanaya hallensin soruma değil.
Sayfa karıştırırken parmağınızı ağzınıza atar mısınız?
Cevapla