Bu olayı dün bizzat yaşadım ve hala şaşkınlık içindeyim ilk defa böyle bir şey yaşıyorum bir erkeğin etiket sorusuna yorum yazdim ve birisini etiket yaptım ve neden onu etiket yaptığımi vss yazdım etiket yaptığım kişi cevap yazdı teşekkür etti vs soru sahibi okadar tepki gösterdi ki şaşırdım bana " gelmişsin benim sayfamda başka bir erkeği övüyorsun yok bende öyle biriyim böyle biriyim yok senin yaptığın bana saygısızlık vss derken üçümüz arasında ciddi ciddi bir tartışma ortamı doğdu sonra brn yine ona saygısızlık yapmadım rahatsız olduysaniz yorumumu kaldırabilirsiniz tartışmaya gerek yok dedim neden böyle bir tepki gösterdi peki ( iki kişiylede herhangi bir duygusal bağım yok )
Güncellemeler
+1 yıl
💁💁💁💁💁💁
Güncellemeler
+1 yıl
💁💁💁💁
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer