Kadınlar, kediler, köpekler karşılıksız sevilir de erkekler sevilmez derler.

Kadınlar, kediler, köpekler karşılıksız sevilir de erkekler sevilmez derler.

Sevilir bence aslında karşılıklı olunca zaten sevgi olmuyor ki başka bir şey oluyor anlaşma gibi birisini seviyorsan seviyorsundur bu karşı tarafında seni sevmek zorunda olduğu anlamına gelmiyor
Cevap
8Cevap
Direkt insanlar için geçerli bu, karşılıklıdır tüm duygular.
Sevgi, saygı, fedakarlık vs. tek taraflı olduğu vakit mutluluktan ziyade mutsuzluk verir, ki insan verdiği önem kadar almak ister, olması gereken bu.
Aklıma titanik batarken “önce kadınlar ve çocuklar!” diyen kaptan geldi. Yani evet sevilmek için çabalamamız gerek
Yalanmış çünkü ben bi erkeği karşılıksız sevdim. Hayır yani bide hiçbir kriterime uygun değil ama insan duygusal boşlukta bi gülüşe bile aşık oluyor.
Hiç bir canlı karşılıksız sevilmez. Sevginin karşılığında karşı tarafın da bir görev ve ödül alması gerekir. Karşılıksız olan her şey değersizleşir.
Katılmıyorum kardeşim karşılıksız sevilmez her zaman güçlü olman gerekir
karsılıksız , cıkarsız erkegın sadece kalbını seven kadınlar varda bize denk gelmez
Evet , karşılıksız seven bir kadın görmedim hep bir plan program olmuş oluyor
Aylar geçti hala her geçen gün artıyor … Ve ben bitirmeme rağmen …
Eee tabi ki karşı taraf sevmezse senden bir zaman sonra artık soğursun
Genelleme yapmak yanlış olsada büyük bir oranda karşılıksız sevilmezler.
Onlar da karşılık bekliyo
boş konuşuyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?