yalandan gülüyoruz şimdilik işte keşke hayatıma şöyle değer veren değer bilen bir hanım gelse de her şeyi bırakıp hiç bilmediğim kimseyi tanımadığım bir şehre tayinimi isteyip gitsem
Hayatına Bi hanım aldığında işte asrın hatasını yapmış oluyorsun huzur veren bir kadın bulamazsın günümüzde kızların gözü yüksekte hiç memnun olmuyorlar hicbiseyden devamli strese sokarlar seni herkes aynı değil tabi biz kadınlar bazen nankörlük ediyoruz kiymet bilmiyoruz denk düşmüyoruz iyiyle iyi evlenemiyor denge imtihan için iyiyle kötü evleniyor işte şansımız yok bu konuda maalesef
öyle 1 araba parası verdim onlara yok zamanda paramı da alıp sokağa gönderdiler işte duygusallığın sonu böyleymiş bile bile yaptım resmen arkamdan laf söz gelmesin istedim ama hep laf işittim onlar iyi bizde kötü olduk
O para bitecek elbet yine arayıp soracaklar seni yine isticekler bu sefer kanma derim senin yaşadığını eşimde gençliğinde yaşamış aynısını parayı alinca evden taslamislsr kardeşleri bile sonra para bitince oğlum çok özledim gel nolursun falan yeniden kanmış hep sen sakın öyle olma
vermedim zaten hemen bu sülaleden değilsin diyip ezmeye çalıştılar kavga ettim sonra eniştem gelip götürdü beni sağ olsun yoksa ya ben ya o ölecekti işin sonunda
Kötü olmuş en iyisi ne kadar uzak okadar iyi bencede tayinini iste ailenden çok uzak yerlere git ne ara ne sor özlemin olursada taş baş bağrına ama arayıp sorma en güzel intikam sessizliktir
bizim birliğe şansıma yan köyden başçavuş geldi bizimkileri tanıyor rapor veriyor konuşmasam da haber alıyorlar herşeyi ayrıca numaramı değiştirdim gene kurtulamadım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Benim olduğu yerde maalesef
işin kötü yanı bile bile yapıyorum elbet bir gün bizimde yüzümüzü güldüren bir şeyler yaşanır
Mutlaka yaşanır umutsuz yaşanmaz sadece umudunu taze tut hep
orası öyle ama tam bu sefer olacak diyorum sonuç yine hüsran oluyor
Olmadimi yeniden baslicaz yinemi olmuyor yine baslicaz peserdersek Bi tekmede insanlar atar hayat zaten atıyor o yüzden dik duracaz öyle olmasakta
yalandan gülüyoruz şimdilik işte keşke hayatıma şöyle değer veren değer bilen bir hanım gelse de her şeyi bırakıp hiç bilmediğim kimseyi tanımadığım bir şehre tayinimi isteyip gitsem
Hayatına Bi hanım aldığında işte asrın hatasını yapmış oluyorsun huzur veren bir kadın bulamazsın günümüzde kızların gözü yüksekte hiç memnun olmuyorlar hicbiseyden devamli strese sokarlar seni herkes aynı değil tabi biz kadınlar bazen nankörlük ediyoruz kiymet bilmiyoruz denk düşmüyoruz iyiyle iyi evlenemiyor denge imtihan için iyiyle kötü evleniyor işte şansımız yok bu konuda maalesef
illa kötü mü olmak lazım kimi sevsek çekip gidiyor bu gidişle zaten hayattan komple uzaklaşacağım artık
Sevmicen ki seversen tabi gider temkinli olacan
zaten bu gidişle seveceğim kimse kalmayacak gibi görünüyor
Yaşın 80 mi hayırdır
yok ama herkes gitti tek kaldım ziyadesi ile pek sıcak bakamıyorum artık
Herkes gitti derken depremzemisin yoksa
yok öyle değil yani kimsem yoktur benim beni sevmezler ailem de öyle demek istedim
Ailen neden sevmez Çokmu kırdın onları o yüzden mi gençlik hataları falan
yooo hiç olmadılar ki kırayım onlar beni kırdılar kullandılar sonra sokağı gösterdiler işte
Ciddi olamazsin
öyle 1 araba parası verdim onlara yok zamanda paramı da alıp sokağa gönderdiler işte duygusallığın sonu böyleymiş bile bile yaptım resmen arkamdan laf söz gelmesin istedim ama hep laf işittim onlar iyi bizde kötü olduk
O para bitecek elbet yine arayıp soracaklar seni yine isticekler bu sefer kanma derim senin yaşadığını eşimde gençliğinde yaşamış aynısını parayı alinca evden taslamislsr kardeşleri bile sonra para bitince oğlum çok özledim gel nolursun falan yeniden kanmış hep sen sakın öyle olma
benim de öyle oldu zaten geçen sefer 80 bin istediler uzaklaştım 5 sene sonra ilk iş paramı istemek oldular zaten :(
Sen onların bankası olmuşsun kusura bakma maalesef para bitince senden çekiyorlar kendini kullandirtma ailende olsa olur mu kimse senden değerli değil
vermedim zaten hemen bu sülaleden değilsin diyip ezmeye çalıştılar kavga ettim sonra eniştem gelip götürdü beni sağ olsun yoksa ya ben ya o ölecekti işin sonunda
Kötü olmuş en iyisi ne kadar uzak okadar iyi bencede tayinini iste ailenden çok uzak yerlere git ne ara ne sor özlemin olursada taş baş bağrına ama arayıp sorma en güzel intikam sessizliktir
onlar Edirne de ben Ankaradayım ona rağmen kurtulamıyorum maalesef illa ki bir tanıdık çıkıyor
Baktın çıkıyor mesafe koy görüşme konuşma serin dur illaki anlicaktir
bizim birliğe şansıma yan köyden başçavuş geldi bizimkileri tanıyor rapor veriyor konuşmasam da haber alıyorlar herşeyi ayrıca numaramı değiştirdim gene kurtulamadım
Gerçekten çok sansizmissin hee burcun neydi
başak
Zor bir burcun var 2 gün sonra başak burcu na giriyor ay hangi gün
Eylül 21 i açıkçası onun bütün özelliklerini taşıdığımı pek düşünmüyorum şahsen
Güzel cevap 🌟
yaşlanıyoruz
Zaman akar sen bakarsın
Bakıyoruz valla
Ökzn trene baktığı gibi değil de mi 😂
Yok okadar da değil 😂😂
Peki nasıl 😒
İçine biseler katarım huzur mutluluk neşe umursamazlık
Sen olayı çözmüşsün
Tabiki de çözecem bu hayatı ben yaşıyorum dimi
Hayat sürprizlerle dolu,
Tam çözdüm oldum dersin
Başa dönersin
Bende suprizim ama hayat bunu unutmasjn
Oooook 💘
Zaman geçiyor da nasıl geçtiği önemli