Hep mutsuz olmak istiyorum mutlu olmak istemiyorum sanki biri gelcek beni bu bataklıktan çıkarsın istiyorum tabi gelmiceğini?

Biliyorum ağlamak istiyorum bazı şeyleri düşününcede beni ağlatan çıkardım hayatım dan ama artık gerçekten bıktım hayattan hiç güzel bir şey beni bulmuyo biriyle konuşmak bile zor geliyo düşünmekten yoruldum sesimin kısık çıkmasından bıktım yoruldum sadece gitmek istiyorum nasıl geçer soruyom?
Hep mutsuz olmak istiyorum mutlu olmak istemiyorum sanki biri gelcek beni bu bataklıktan çıkarsın istiyorum tabi gelmiceğini?
Cevapla