Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bugün onunla karşılaştım aramızda güzel tatlı bir muhabbet oldu hiç yazmıyon falan diye birbirimizle şakalaştık sonra da konuşuruz görüşürüz falan diyerekten sohbeti bitirdik
eskiden çok yakın olduğum bir kız vardı onu bugün rüyamda gördüm rüya şöyleydi bizim eve gelmişti odamdaydı hatta uykudan kaldırıyordu beni sonra ben şaşırıyordum ve baya seviniyordum geldiği için sıkıca sarılıyorduk ve benim dudağıma hafif bir öpücük konduruyordu sonra bende onu öpüyordum aynı şekilde (normalde hiç öyle bir insan değildir bu arada) bu rüyanın anlamı var mı veya neden böyle bir rüya gördüm aklıma takıldı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Özlemişsindir.
kankam ara sıra özlerim o doğrudur ama hiç rüyama girecek kadar kafama takmadım
Rüyada uzun zamandır görmediğin birini görmek, genel olarak gelecek güzel bir havadise, usun süredir beklenen fakat bir türlü gerçekleşmeyen dileklerin gerçekleşeceğine delalet etmektedir.
(milliyet)
bunu görmüştüm sağol bakıp attığın için dostum ama benim takıldığım nokta bu değil benim takıldığım nokta beni öpmesi ve benim onu öyle öpmem yani bu çok garip geldi bana çünkü ikimizde öyle insanlar değiliz yani kardeşim dediğimiz insanlara öyle şeyler yapacak insanlar olmadığımız için böyle bir rüya görmek çok garibime gitti
Olur öyle şeyler. Bilinçaltı, rüyalar bazen insanları istemediği hallerde görmesine sebep olabiliyor. Gerçek hayatta öyle düşünmüyorsan çok takma bence.
onu asla öyle düşünmedim düşünmemde zaten kardeşim dediğim insan sonuçta o yüzden öyle düşünemem yani ama kafaya takmakta değil sadece garibime gitti o yüzden bir sorayım dedim
Annesiyle, babasıyla cinsel ilişki yaşadığını gören insanlar var. Bunları çok takmamak lazım.
doğru haklısın
Zihin tuhaf bir varlık.
evet çok tuhaf hemde
Konuşuyor musunuz hala
hayır konuşmuyoruz bayadır eskiden aramızdan su sızmazdı her gün gezerdik dolaşırdık zaten aramızda tam abi kardeş gibiydi galiba 4 ay falan geçti en son konuşmamızın üstünden
Neden bu kadar iyi anlaşırken görüşmeyi kestiniz ki yani biliçaltın onu özlüyor olabilir
bilmiyorum ki bir anda konuşma kesildi aramızda hiç bir olay yaşanmadı tartışma veya kavga hiç olmadı sadece ikimizde bir anda konuşmayı bıraktık kendi kendine olan bir şeydi yani bu arada evet ara sıra özlerim ama hiç kafama takmadım öyle rüyama girecek kadar bu rüyanın bir anlamı falan var mıdır peki yani hiç öyle bir insanda değildi kankam dediği kişileri öpecek bir insan değil tanıyorum ama rüyamda böyle öpmesi benim onu öpmem falan çok garip geldi bana
Özlüyorsun madem konuşmanız için de bir problem yoksa neden yazmıyorsunki. Belki o da seni düşünüyor zaman zaman özlüyordur
bilmiyorum ama özlediğini zannetmiyorum çünkü genelde biz en fazla 1 hafta konuşmadan dururduk öyle olduğu zamanda hep arardı ulaşamazsa yazardı noldu lan niye konuşmuyorsun falan diye
Sevgilin var mı ya da onun olduysa ondandır
hayır sevgilim yok onun var ama o sevgilisi izin vermese bile yine benimle konuşmaktan vazgeçmezdi yani sevdiği insan ne kadar karışsa da beni hiç satmadı sevgilisine karşı
Değişmiştir artık. Çok sevmeye başlamıştır. Benim de öyle arkadaşlarım vardı direndim ama bir yere kadar sonra iletişim kurmadım
o hep öyleydi ne kadar severse sevsin aşkından yanıp tutuşsun yine beni satmazdı ama evet değişmiştir belki de olabilir
E yaz o zaman seni tutan ne. Gurur mu yapıyorsun anlamadım ki
ya hayır gurur yapmıyorum sadece genelde o yazardı böyle konuşmadığımız zamanlar artık yazmadığı için sanki konuşmak istemiyorda o yüzden yazmıyor diye bir his var içimde o yüzden yazmıyorum
Belki de hep o yazdığı için o da senin için aynı şeyi düşünüyordur yani istese o da yazar demekki istemiyor falan. Sen yaz baktın yüz vermiyor, konuşmaya isteksiz filan o zaman da rüyamda gördüm aklıma geldi hiç sesin çıkmıyor iyi misin nasılsın bi sorayım dedim filan dersin konuşmayı kapatırsın
evet aslında çok mantıklı çok haklısın yarın sabah senin dediğini yapıcam bu konuda gerçekten yardıma ihtiyacım vardı ve yardım ettiğin için çok çok teşekkür ederim
Rica ederim ne demek