Rüyamda eski arkadaşımı gördüm, bu ne anlama geliyor?

Bu arkadaşım erkekti.
Ama sevgili değildik yani, normal arkadaş.
Tatlı samimi bir çocuktu. Saftı, biraz da zorbalık görüyordu. Herkes başta o iyi biri değil arkadaş olma dedi ama, ben ön yargılı olmak istemedim. Ama görünüşüm hakkında şakalar, ki görünüşüm gayet düzgündür. Bağırmalar, sonra sinsi biri olduğunu öğrendim. Ve kavga ederek arkadaşlığımızı bitirdik.
Ama zaten sık sık kavga ediyorduk. Ama her seferinde ağlayarak evimin önüne geliyordu ve şok oluyordum.. Üzülüp barışıyordum.. Yani erkeğin ağlaması içimi acıtıyordu..
Yani bilmiyorum birbirimize küfür değil ama biraz ağır şeyler dedik, ama rüyamda onu gördüm, eskisi gibi böyle mutluyduk eğleniyorduk.. Ne yalan söyliyim özledim..
Ama aklıma yaptıkları gelince üzülüyorum.. Evimiz de yakın aslında ama uzaktan özlemek en güvenlisi, bir daha üzülmemek için, sizcede öyle değil mi?
Rüyamda eski arkadaşımı gördüm, bu ne anlama geliyor?
Cevapla