
Kanka 3 ay sonra emekli olursun
6 ay içinde 1 ev 1 araba 1 karavan 1 gemi alırsın
9. ay Acunla siyah tişört giyme ve uçak seyahati yarışına girersin
1 yıl sonra devamı reklamlardan sonra xd
Allah euro ya kulum demiş sana eurodur Aslan parçası
Kanka yak euroları TL değer kazansın
Seninle euromek istiyorum xd
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
En kısa sürede olursun umarım
İnşallah Barışım
Hani bize hani bize diyen taraf olsak olmuyor mu🙄
Olur 🤣
Çok kısa zamanda
İnşallah euronun gücü adına xd
Nasıl kazanıcan?
O benim gizli sırrım xd
Bize soylede bizde zenginleyelim. Bitcoin ney değil dimi
Yok öyle bir şey değil kadınların yapacağım tarzda da değil pek
Senin iş yerindeki manita isi noldu sonunda sevgili olabildiniz mi
Azıcık görüştük bugün benimkiyle. Hiç konuşmadım ben onunla. Kırtasiyeyi kuruyorduk. Yanındakine çalıştır onu çok kaytariyor bugunlerde diye takıldı. Su anda yüz vermirum acikcası
Midyede 5 tlymiş bu arada. Sordum dun
Adam. hattab3 veriyim dedi almadim
Buradakilere kız pazarla köşeyi dönersin bence😂
Benimki adımla seslenip seslenip duruyor su anda. Muhabbete girmiyorum bende. Hikayesine baktim ben onun o benimkine bakmamıs
Ozele gelir misin bir sey sorucam acil
Seninki adınla mi seslendi. O zaman bu sizin iş yaş gibi biraz ama sen yüz vermiyorum diyorsun. Sizin ilişki çorap ilmiği gibi olmuş. Buradan sorabilirsin ne oldu ki acil yoksa evlilik teklifi mi etti seninki
Evet adim ezgi ezguundedi. Siteden biri bukusalim dedi. Doktormuş
Benimkiyle gelismeler oldu. Su umursamamazlik konusunu konustuk
Her doktor diyene inanma xd
Sonuç ne oldu
Inanmadım bulusmadım zaten. Uzun ya. Kısaca anlatayım. Beni umursamadığını söyledim. O da herkese öyle olduğunu kimseninde onu umursamadığını söyledi. O da bana sen beni umursamıyorsun dedi ben de sen dedim. Ilgi istiyor çocuk gibi naz yapıyor açikçası
Ben seni umursuyorum senin de beni umursadığıni bizzat görmek istiyorum eğer bunu hissetmez isem nasıl sana karşı ilgi duryabilirim ki dersin
Ama hoşuna gitti onu elestirmem yuzune demem gulumsedi oyle deyince
Is konusunda da yardim etti bugun lafsiz sozsuz
O zaman senin ona olan hissiyatlarini anlamaya başlamış
Değerkisin benim için diyicem. Bence zaten anlamistida naz yapıyor
Fazla naz aşık usandırır umarım naz yapmayı bitirir
Bitirir acikca konustuk iste
Acik konusmayi severim her zaman
Açık konuşan her zaman kazanır o yönden ilişkiyi yönetene yönetmen sen olacaksın gibi görünüyor
Zaten bana kadın yonlendirir erkegi diyordu
Evet yönet yonlendir
Evet ben yoneticem bu gidisle. Ben. sana değer veriyorum. veya ilk adimi erkekler atar derim
Evet attır adımı ona
👍