Neden içimde bir şey zoruma gidiyor? Konu biraz uzun olabilir 🙏Gururuma konduramıyorum sanki?

Eskiden aileden biri gibi olduğum 3 yıldır sürekli samimi olduğum bri var. Kızla aynı işyerinde çalışıyoruz. Abisi ailesiyle çok iyi ilişkilerim vardı ve biz özellikle abisiyle çok şey yaşadık. 2 ay önce bir tartışma yaşadık ve abisi dahil herkesle aramı bozdu. İşyerinde yüzyüze bakmıyoruz. Otobüste selam sadece o kadar. Yanyanayken dahi yüzüme bakmıyor, konuşmaya çalıştıkça kısa cevaplar veriyor ve hevesim kaçıyor zaten. Aslında böyle yaparak da kendime saygısızlık yapıyorum çünkü ben bu olanları haketmedim. Onun özür dilemesi gerekiyor aslında ama o asla özür dilemez tanıyorum. Fakst içimde bir şey var ve onunla konuşmamak böyle durmak zoruma gidiyor, aynı zamanda hiö haketmemiş olmama rağmen yaptıkları ve ağır sözleri gururuma dokunuyor sanki içimde bir şey var ona karşı ve sızlıyor. Neden böyle?
Neden içimde bir şey zoruma gidiyor? Konu biraz uzun olabilir 🙏Gururuma konduramıyorum sanki?
Cevapla