Ne zaman karanlıkta kalsam bana aydınlık olacak, ne zaman yolumu kaybetsem yolumu gösterecek biri olsaydı hayatımda keşke...
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sana Allah yeter insanlar tarafından yalnız kalmak Allah seni kollamak istiyordur
Haklısın belki de Rabb'im beni koruyordur. 😁
Evet ne güzel düşüncen var olay bu Allah seni koruyor
Sapır ve dua kaderi değiştiren dua dir
Hayir varlar. Hayatina girdiğinde hayal gibi gercek dışı olabilir ama varlar.
Umarım benimde hayatıma girer öyle biri.
Neden olmasin umarım en yakın zamanda karşılaşırsıniz
Umarım. Bazen her şey çok boş anlamsız geliyor.
Su an o bazen mi peki
Evet tam da öyle bir zaman
O bazenleri çevremizdeki herkes yabancı gelebiliyor. Yapilan sohbetler gidilen mekanlar ruhumuzu daraltabiliyor.
Bendede oluyor ama şu var geçici.. geçiyor.. ama tekrar aynı duygularla daha sık karsasmaya başlıyorsun. O yüzden ruhunun renginin aynı olduğu bir arkadas ile konuşmak dertleşmek hasbihal etmek o duygudan çıkmanı hayata daha olumlu bakmanı daha sıkı sarılmanı sağlıyor.
Çevrendeki insanlar seni iyiliğe sevketmiyorsa ruhunu daraltiyorsa seni sen yapan özelliklerinle orada rahat hissetmiyorsan belki biraz uzaklaşmak iyi gelebilir..
Bana gerçekten iyi gelen aynı dili konuştuğum biri yok hayatımda. Yani çevremdekilerle sohbet muhabbet ediyoruz, gülüyoruz, yeri geliyor oynuyoruz ama aradığımı bulamıyorum kimsede
Peki tam olarak ne arıyorsun yani nasılsın biri
Tam olarak ifade etmek mümkün mü bilmiyorum ama sohbeti ruhumu doyuracak biri olsun istiyorum. Güler yüzlü, güzel ahlaklı, bazı şeyleri aşmış biri olsun istiyorum. Yani dünya derdine düşmüş biri olmasın. Sohbetiyle insanın ufkunu açabilecek biri olsun. Bilmiyorum ne kadar anlatabildim. 😁
Cok guzel anlattın Peki sana bir kaç soru sorabilir miyim
Sorabilirsin 😇
Başkaları hakkında konuşulanlar seni rahatsız ediyor mu
Evet dedikodu sevmiyorum ama yapmak zorunda kalıyorum. Çünkü başka konuşacak konumuz olmuyor insanlarla. Kim nerde ne yapıyor umrumda değil aslında.
Peki
surekli tatil planları, kıyafet alışveriş muhabbetleri yapılması
Hiç sevmediğim konular. Kim ne almış ilgilenmiyorum. Çok alışveriş yapan bir insan değilim zaten. Ben kitap alışverişini severim sadece. 😂
:)
Peki yapmaktan en mutlu olduğun üç şey desem
Kitap okumak (bir şeyler karalamayı da severim), film izlemek, resim yapmak... Bonus: yeni yerler görmek. Senin? 😁
Kitap okumak, yazi yazmak, film ve dizi izlemiyorum pek, farkli dunya gorusune sahil nsanlarla muhabbet etmek
Peki başka bir soru
Seni en üzen üç sey
Ne tür kitapları seviyorsun?
Beni en çok üzen 3 şey:
1- Annemin üzülmesi.
2- İnsanların bencillikleri, menfaatleri, toplumdaki yozlaşma, ahlaki değerlerin yok oluşu, ekonomik kriz, insanların dinimizden uzaklaştırılması, soğutulması. Maddiyat dünyasında yaşıyor olmak ve toplumumuzun da manevi değerlerini kaybedişine tanık olmak.
3- Babam
Bonus: Eskiden olsa kimsenin beni anlamaması diye cevaplayabilirdim bu soruyu sanırım. Ya da gerçek sevgiyi tadamamış olmak. Ama bunları çok da önemsemez oldum sanırım. Bilemiyorum.
Seni en çok üzen 3 şey ne peki?
Ben soğuk savaş dönemi kitaplarını
Kült kitapları seviyorum
Ütopik ve distopik kitaplar çok ilgimi cekmiyor
Bir şey soyleyim mi
Biz iyi anlasacagiz
En çok üzüldüğüm üç maddede 2. Maddende var
Ve beni en çok üzen insanların belli basli seylere bağımlı olmaları
Ben en çok klasikleri severim. Ama distopyayı da çok seviyorum. George Orwell kitapları güzel.
Özellikle telefon ve oyun bağımlılığı insanlardan çok şey götürüyor ama farkında değiller. Dostoyevski'nin "Kumarbaz" kitabı da kumar bağımlılığını ve sonuçlarını çok güzel şekilde işlemiş. Kendisinin de kumar bağımlısı olduğu düşünülürse olağan bir durum.
:)) hayvan çiftliğini okumuştum.
Genelde gorki kafka camus svetlena aleksiyovic kitapları ilgimi cekiyor
Bağımlılıklar duyguları sıglastiriyor
Madde internet oyun seks kumar vs. hepsi zihinlerin kapasitesini düşürüp sıglaştırıp hissislestiriyor
Kafka "Dönüşüm" kitabını okudum. Çok etkileyiciydi. Klasikler herkesin okuması ders çıkarması gereken kitaplar.
Bir insan bağımlılık yaptığını bile bile neden başlar bunlara bilmem.
Evet dönüşüm bende çok sevmiştim.
Iste basiret bağlanma durumu oluyor bence yoksa kimse bile isteye başlamaz diye dusunuyorum bağımlılık yapacak bir seye
Var öyle insanlar ama senin nerde aradığın önemli
Herhangi bir yerde aramıyorum. Hayatımda aynı dili konuştuğum kimse yok.
Anladim. Ortam değiştir biraz
Öyle bir şey de pek mümkün değil ama teşekkür ederim yine de
İstanbuldamı yaşıyosun ya da büyük bi şehirdemi
Olur inşallah 🤲😫😙
İnşallah 😇
Dua 🤲, şükür 🥹, sabır 😥
😍🥰😘
Bol bol dua ediyorum. Ama bazen yoruluyor insan
Zamanı vardır, Rabbimin bildiği vardır
Öyle mutlaka. Buraya yazmak yerine gidip dua etmek daha doğru aslında😇
Yes 🙌
Allah razı olsun. Böyle şeyler duymak bana iyi geliyor. 😇
Benimde çok yok ama zamanla yengem girdi hayatıma ve en iyi arkadaşım oldu, kuzenlerimin hariçinde.. Seninde olur muhakkak… Kesin Rabbimin bir sebebi vardır, üzülme canım 🥹
Bazen boşa kürek çekiyormuş gibi hissediyorum. Her şey anlamını yitiriyor. Hoş sohbet birini istiyorum hayatımda. İnsanlarla dedikodu yapmak zorunda kalmaktan yoruldum. 😁
Hehe 🙃
Neden olmasın
Tecrübeli insanlar hayatınıza dokunurlar
gel o zaman