Yıkılmayıp, ama tam olarak Ayakta da olmayan KS Canlar, buyurmaz mısınız pamuk ellerinizi Klavvyeye..
.. anlatın bizlere, siz Sorunlarınız ile genelde nasıl baş ediyorsunuz KS Canlar?



Bu da siz yorumlara akarken Sorumuzun Şarkısı olsun. 😁
Yıkılmayıp, ama tam olarak Ayakta da olmayan KS Canlar, buyurmaz mısınız pamuk ellerinizi Klavvyeye..
.. anlatın bizlere, siz Sorunlarınız ile genelde nasıl baş ediyorsunuz KS Canlar?



Bu da siz yorumlara akarken Sorumuzun Şarkısı olsun. 😁
Umursamam pek cozulecekse çözülür zaten
Yok ya kafaya takmam ömrün yarısı gitti zaten değmiyor
Aynen
Çözmüyorum aman diyip geçiyorum 😀
Cevap
8Cevap
Sorunlarımı çözmek için tabi ki de çözümü arıyorum bulunca da elimden geleni yapıyorum
Sakin ve rahat bir kafayla sorunumu yazıyorum, sonra aynaya bakarak beyin fırtınası yapıyorum.
Allah a bırakıyorum olursa olur olmazsa alıştık artık diyorum
Yıkılmaya ramak kala ölsem de kalkmalıyım diyorum ve dikeliyorum
kendi kendime iyi geliyorum başka şeye gerek yok bence
Sorunu cikaran'i bulup hesap soruyorum. Gelecek sorunlar zaten standart hayatimda.
Bazen ağlar bazen bağırır bazen akışına bırakırım ruh halime göre
Hatırlatmıyorum kendime çözüm bulamıyorum
Öyle be abla
Bi sigara yakıp geçiyorum umrumda değil kendimden başkası
sorun nedir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar