Sorunlarınızı çözmek için konuşmaya başladığınızda olumlu cümlelerle mi başlarsınız olumsuz cümlelerle mi başlarsınız?

#tatlıkız 💕
Sorunlarınızı çözmek için konuşmaya başladığınızda olumlu cümlelerle mi başlarsınız olumsuz cümlelerle mi başlarsınız?

#tatlıkız 💕
Olumsuz cümleler veya saldırgan bir ton, iletişimi zorlaştırabilir ve sorunları daha da karmaşık hale getirebilir. Bu nedenle, konuşmaya başlamadan önce düşünerek, empati kurarak ve sorunları açık bir şekilde ifade ederek olumlu bir dil kullanmak gerekir
Önce sorununun sebebine odaklanirim. Neden bu sorun ortaya çıktı. Sebebini bilmek bile bazen sorunun çözümü olabiliyor. Baktım geri dönüşü yok o zaman geniş ve bağımsız bir gözle bakmaya çalışirim. Bazen insan gözünün önündekini göremez çünkü. Sadece soruna odaklanmak sorunu çözmez.
Sorunları mutlaka sakin ve tane tane ayrıca da konuşarak çözmeye gayret ederim. Yazmak bana göre değil o an pek.
Rica ederim.. 😊
Sorun çözmekten yanayım her zaman ama sürekli sorun çıkaran insanlardan uzak durarak çözerim asıl sorunu 😄
Rica ederim tatlım.. 😍
Cevap
25Cevap
Sorunlarımı her zaman konuşarak çözerim.. sorun neyse onu bulur ve iletişim kurarak halletmeye çalışırım.. aslında yaşadığım soruna göre de değişiyor bazı sorunlar var ki maalesef ne yaparsak yapalım geçmez o zaman da zamana bırakırım ben
İyi çözüyorum.
😄😄
Sorunlarımı paylaşmıyorum, kendim çözümlüyorum, geniş düşünüyorum en mantıklı sonucu uyguluyorum
En güzeli bence.. Kimseye güven olmuyor maalesef..
Oda var tabi ama birde sorunlarla baş ağrıtmak istemiyorum
Tercih meselesi tabiki.. Bende genelde kendi içimde yaşamayı tercih ederim.. Kimsenin sorunumu bilmesine gerek yok..
Sorunu anlayarak başlayıp soruna takılı kalmadan çözüm aşamasına geçerek. Biri ile sorunum varsa kendimi de anlattıktan sonra empatik bakış açısı ile yaklaşmaya çalışıyorum ve genelde yapıcı cümleler kuruyorum.
Soruna bağlı hastaysa doktora gidiyorum. Eğer tadilat işi ise gidip hırdavatçıdan alıyorum 🤣
Buna gülmem mi gerekiyor.. 🙄
Bunlarda bir sorun diğerleri bilmiyorum nasıl yaparım
Diyorsun.. 😅
Öyle tabii soruna bağlı. Mesela evli birisinin eşine yakalandıysan farklı. İşten güçten ayrıldıysan farklı. O anki haliyeti rububiyetime bağlı 😁
Kolay gelsin o zaman sana.. 😄
Karşımdaki kişiye bağlı. Sevmedigim biriyle sorun yaşarsam ya kahhar diye başlar ne halin varsa gör diyerek bitiririm :)
Sevdiğim biriyse kahve ve tatlı ısmarlar güzelce konuşur çözerim.
Bazen kabullenerek bazen ses çıkararak bazen de göz ardı ederek çözüyorum
Ben sinirliyim anlamazsa tersler uzak dururum benle inat gidilirse ters gidilirse bende inat ederim benle kimse inat konusunda yarışamaz
Sorunumu, benim değilmiş gibi tarafsız bir şekilde karşındaki kişiye anlatıyor ve tavsiyelerine uyum sağlamaya çalışıyorum.
Sorunun ne olduğu önemli ama olumlu başlıyorum, baktım sorun bu şekilde çözülmüyor yardırıyorum olumsuzluğu ama çözüyorum. :D
Çok kolay aslında çözmüyoruz. Üstünden zıplayıp geçiyoruz 😂
Konuşarak anlaşılacaksam tabi, yoksa hiç yormaya gerek yok.
Olumlu ama sonuç odaklı cümlelerle. Az laf çok iş mottomuz😄
Sorunu sorun haline getirmiyorum kendiliğinden sorun kalmıyor.
Kafa göz dalınca çözülüyo genelde ajskdkdkfkfkfkgl
Bizi yıkamayan adımızı karalar geçmişi kirlenen kafasını oyalar.
Konuşarak çözebildim şimdiye kadar. Bundan sonra da öyle olmasını ümit ederim kendim için
Sorunlarımı çözmek için önce o sorunu kafamdan siliyorum yokmuş gibi yapıyorum bir süre sonra bi çözüm buluyorum hee böyle bi sorunum vardı diyom çözüyom bitiyo
Devamlı empati kuruyorum, nedenlerini anlamaya çalışıyorum zaten anlayışlı bir yapıya sahibim ben. Kavgayı , huzursuzluğu, anlayışsızlığı sevmeyen bir yapım var. Bu yüzden de hayat bana hep güzel goller atıyor yemedigim kazık kalmadı şükür
Soruna odaklanmak yerine alternatif seçeneklerimi değerlendiririm..
Direkt konuya girerek başlanmalı şöyle bir sıkıntımız var ben seni dinleyeyim sen beni dinle baktık olmuyor iletişimi keselim
Yok sayarak 😊
Bu bir çözüm değil..
Tabi eminim öyledir..
amannnnnn
https://youtu.be/CC0_wzkcaPE
😅😅
Bazen biraz yanlız kalmam gerekiyor birazda sevdiğim şeylere yöneliyorum böylelikle biraz daha rahatlıyorum
Görmezden geliyorum artık
Görmezden gelerek çözerim genelde
Unutmaya çalışarak 😂
Ben bir şey yapmıyorum sıkıntıya giriyorum
Karşı tarafın anladıgı dilde
Manipülasyonla.
Genelde negatifim sanırım.
Sinirliysem olumsuz sinirli degilsem cozum odakli
Ben döverim 😂
Kimi.. 😅
Fark ederse kahrolayım 😂
😂
Problemlerimle yüzleşerek çözerim.
Düşünerek
Uyuyarak
Konuşarak
savaşarak
Hataları belirleyerek
Çözdüm söylenemez hemşirem
olumsuz cümlelerle bağırmayla çağırmayla olmaz
bastırarak dile getirmeyi sevmiyorum
Uyku, temizlik
Anlamaya ve anlatmaya calısarak
Uyuyarak
Sorun etmeyerek
Çözemiyoruum
Düşünerek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?