Kendinizi bu dünyaya ait hissediyor musnuz?

Son zamanlarda özellikle sabahları uyandığımda artık bu dünyaya ait olmadığımı, dünyanın tüm güzellikleri ve imkanları bana sunulsa yine de bir anlam ifade etmediğini hissediyorum. şu an hem çalışıyor hen de okuyorum ama bu çabamın çok boş olduğunu farkındayım ama dünya işlerim için de mecburen çabalamam gerektiğini biliyorum.
Yaşadığım bu durum acaba başka insanlarda da var mı diye merak ediyorum.
Kendinizi bu dünyaya ait hissediyor musnuz?
Cevapla