Kendinizi dünyanın neresine ait hissediyorsunuz?

Hellooo✨

Ben kesinlikle kendimi doğu ülkelerine ait hissediyorum özellikle de Dubai 👸🏼✨👑🤩🤑💰💳

Güncellemeler
+1 yıl
Benim göz bebeğim tabiki de HATAY ANTAKYAM 😍aşkım benim bir tanem burası ❤️✨
Kendinizi dünyanın neresine ait hissediyorsunuz?
Cevapla