Aile & Toplum Kendinizi nereye ait hissediyorsunuz? külllkedisi Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Ben hiç bir yere Güncellemeler+1 yıl Pfffff Kendinizi nereye ait hissediyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Kendimi hiç bir yere ait hissetmiyorum. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl 3 ülke 5 şehir gezdim hepsinde kendimi kötü hissettim orada olmamam gerekiyor gibi... en son bodrum da sahil kasabasına yerleştim burada deniz kenarı bi yazlık tamam dedim yerim burası benim... 23 yaşında 80 yaş gibi djkskskkdk 0 1 Yorumla külllkedisi +1 yıl Çokkkk güzel Yorumla
lener49fi Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 38% +1 yıl Merhaba. Bir araftayım. Nereye ait olduğumu nerede mutlu olacağım ile ölçüyorum. 0 0 Yorumla
Kaipuu Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Toprağa, yağmur sonrası yayılan kokuya karışacağız bir gün. 0 0 Yorumla
Bir_yabancı_değil Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kendime. Birine ait olmak gerekmiyor. Kendine yaslanan düşmez, dik yürür. 0 0 Yorumla
hayatındışında Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,3b cevap paylaştı. Ben hep balık olmak istemişimdir yüzmeyide çok severim zaten keşke balık olsaydım 0 0 Yorumla
Алеся_Хира Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Beni rahatlatan yer neresiyse oraya ait hissediyorum. 0 0 Yorumla
Ehveni_şerr Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Benim de öyle bir aidiyet duygum yok. Rotasız gemi gibi nereye çapayı atsam orada yaşarım. 0 40 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Nereye attın 😁 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Ege sularındayım 😂😂 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Ege çok büyük bir yer bulmak kolay olmayabilir 😅 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Öyle bir derdim olsa açık adres verirdim diye düşünüyorum 😂 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Yanlış düşündüğünü daha önce söyleyen olmadı sanırım 😂 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Sandığından daha fazla oldu 😂 etkisi olmadı 😂 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Neyse en azından düşünüyorsun 😂 öyleyse varsın demek ki Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Descartes dedem olur 😂😂 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Tamam, var olduğun konusunda hem fikir olduğumuza göre, nerede var olduğun konusunda tartışabiliriz 😂 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl O konuda bir nihilistim ben 😂 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl youtube.com/shorts/uEzrQXncDF4?si=nHFYNaISG418HMqc Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Derin felsefi sohbet etmek isterdim ama baymak istemiyorum sizi 😂 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Bu sahneyi izlediğimde de çok gülmüştüm 😂 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Peki efendim 😂 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Bir gülüşün 40 yıl hatrı olmalı 😁 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Kahveye güncelleme gelmiş 😂 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl O da olur, benimki acı olsun 😂😂 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Olur tamam 😂 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Verdiği sözü tutan birisine benziyorsunuz 😅 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Normal şartlarda sanal dünyanın dışındaki reel dünyamda evet öyleyimdir 😂 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Her dünya diğerinin sanalı değil midir? Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl İki arasında keskin bir ayrımım var işin ideolojisi ile ilgilenmeyecek kadar kesin yargılara sahibim. Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Bükülmezsen kırılırsın esnek olmak da fayda vardır her zaman 😉 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Henüz kırılmadım 😊 bazı konularda netimdir ve değişmez 😊 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Zırhının içinden çıkmazsan kırılmazsın da 😉 Bu şeye benzedi -"hayatım boyunca hiç hata yapmadım" -desene bu zamana kadar hiç bir şey yapmamışsın Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Hayır çok hata yaptım 😂 ve o hatalar beni bu günkü beni yarattı. Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Beni beni bihterini 😂 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Haha😂😂 oldu o zaman 😂😂 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Oldu o zaman iyi uykular bana 😂 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl İyi geceler madem sana 😂🌸 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Hiç iyi bir gece olmadı uyuyum da unutayım bari 🙃 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Sen bilirsin ne olduysa geçmiş olsun bu arada 😊 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Kahve söylemeden geçmez gibi 😅 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Neyse ki moralini bir kahveye bağlanmayacak kadar zeki ve tedbirli bir adamsın ama ben buna vicdan yapıp söz verecek kadar toy bir kadın değilim 😂 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl "Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!" Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Ya yanılıyorsan? ya gerçekten aşağılık değilse insanoğlu ya her şey önyargıdan başka bir şey değilse 🤔 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Ben demiyorum Dostoyevski amca demiş Rus edebiyatı üzerine tartışacaksak kahvesiz olmaz ve mümkünse benimkisi Bailey's olsun 😂😂😂😂 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Biliyorum ne sadece sohbet bu minvalde ilerlediği için bu şekilde dillendirdim 😂 ve yine mi kahve hmmm😂 Yorumla Cehennet_26 +1 yıl Bende biliyorum ve sen öyle söylediğin için alıntıladım 😉 Eskiden çok ağladım ama alıştım şimdi mi deseydim çalıntılayıp 🤣 Yorumla Ehveni_şerr +1 yıl Tamam tamam çalıntılamadığın iyi olmuş 😂 Yorumla
Ferdiyildizzzz Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Kendime. Doğup büyüdüğüm ortama. Evime. 0 0 Yorumla
SAblaK Takip Et Master Yaş: 31 , eic 42% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,3b cevap paylaştı. kimse sahiplenmiyor 0 0 Yorumla
yeterhayeterhayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 67% +1 yıl Bilmiyorum, ama kesinlikle yaşadığım yere değil. 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı. Bir yere ait hissetmek zorunda mıyız ya🙄 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı. Kanada olmadığı kesin 0 0 Yorumla
fairtail Takip Et Master Yaş: 49 , eic 58% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,8b cevap paylaştı. Nerede huzurlu hisseder isem sabit yerim olmaz. 0 0 Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı. Bende hiç bir yere ve hiç bir şeye. 0 0 Yorumla
Yakışıklı0763 Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 91% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı. Bende hiç bir yere ya 0 0 Yorumla
gghostman Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 573 cevap paylaştı. Şöyle su olan yeşillik bir yer kabul olur mu hocam 0 0 Yorumla
siyahcorap Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 801 cevap paylaştı. kırmızı deri koltuğuma :D 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. var bir yer 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı. Mezar 🖤 0 0 Yorumla
KRALINIZASELAMDURUN Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 957 cevap paylaştı. İzlanda 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Kendimi hiç bir yere ait hissetmiyorum.
3 ülke 5 şehir gezdim hepsinde kendimi kötü hissettim orada olmamam gerekiyor gibi... en son bodrum da sahil kasabasına yerleştim burada deniz kenarı bi yazlık tamam dedim yerim burası benim... 23 yaşında 80 yaş gibi djkskskkdk
Çokkkk güzel
Merhaba. Bir araftayım. Nereye ait olduğumu nerede mutlu olacağım ile ölçüyorum.
Toprağa, yağmur sonrası yayılan kokuya karışacağız bir gün.
Kendime. Birine ait olmak gerekmiyor. Kendine yaslanan düşmez, dik yürür.
Ben hep balık olmak istemişimdir yüzmeyide çok severim zaten keşke balık olsaydım
Beni rahatlatan yer neresiyse oraya ait hissediyorum.
Benim de öyle bir aidiyet duygum yok. Rotasız gemi gibi nereye çapayı atsam orada yaşarım.
Nereye attın 😁
Ege sularındayım 😂😂
Ege çok büyük bir yer bulmak kolay olmayabilir 😅
Öyle bir derdim olsa açık adres verirdim diye düşünüyorum 😂
Yanlış düşündüğünü daha önce söyleyen olmadı sanırım 😂
Sandığından daha fazla oldu 😂 etkisi olmadı 😂
Neyse en azından düşünüyorsun 😂 öyleyse varsın demek ki
Descartes dedem olur 😂😂
Tamam, var olduğun konusunda hem fikir olduğumuza göre, nerede var olduğun konusunda tartışabiliriz 😂
O konuda bir nihilistim ben 😂
youtube.com/shorts/uEzrQXncDF4?si=nHFYNaISG418HMqc
Derin felsefi sohbet etmek isterdim ama baymak istemiyorum sizi 😂
Bu sahneyi izlediğimde de çok gülmüştüm 😂
Peki efendim 😂
Bir gülüşün 40 yıl hatrı olmalı 😁
Kahveye güncelleme gelmiş 😂
O da olur, benimki acı olsun 😂😂
Olur tamam 😂
Verdiği sözü tutan birisine benziyorsunuz 😅
Normal şartlarda sanal dünyanın dışındaki reel dünyamda evet öyleyimdir 😂
Her dünya diğerinin sanalı değil midir?
İki arasında keskin bir ayrımım var işin ideolojisi ile ilgilenmeyecek kadar kesin yargılara sahibim.
Bükülmezsen kırılırsın esnek olmak da fayda vardır her zaman 😉
Henüz kırılmadım 😊 bazı konularda netimdir ve değişmez 😊
Zırhının içinden çıkmazsan kırılmazsın da 😉
Bu şeye benzedi
-"hayatım boyunca hiç hata yapmadım"
-desene bu zamana kadar hiç bir şey yapmamışsın
Hayır çok hata yaptım 😂 ve o hatalar beni bu günkü beni yarattı.
Beni beni bihterini 😂
Haha😂😂 oldu o zaman 😂😂
Oldu o zaman iyi uykular bana 😂
İyi geceler madem sana 😂🌸
Hiç iyi bir gece olmadı uyuyum da unutayım bari 🙃
Sen bilirsin ne olduysa geçmiş olsun bu arada 😊
Kahve söylemeden geçmez gibi 😅
Neyse ki moralini bir kahveye bağlanmayacak kadar zeki ve tedbirli bir adamsın ama ben buna vicdan yapıp söz verecek kadar toy bir kadın değilim 😂
"Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi.
Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!"
Ya yanılıyorsan? ya gerçekten aşağılık değilse insanoğlu ya her şey önyargıdan başka bir şey değilse 🤔
Ben demiyorum Dostoyevski amca demiş Rus edebiyatı üzerine tartışacaksak kahvesiz olmaz ve mümkünse benimkisi Bailey's olsun 😂😂😂😂
Biliyorum ne sadece sohbet bu minvalde ilerlediği için bu şekilde dillendirdim 😂 ve yine mi kahve hmmm😂
Bende biliyorum ve sen öyle söylediğin için alıntıladım 😉
Eskiden çok ağladım ama alıştım şimdi mi deseydim çalıntılayıp 🤣
Tamam tamam çalıntılamadığın iyi olmuş 😂
Kendime. Doğup büyüdüğüm ortama. Evime.
kimse sahiplenmiyor
Bilmiyorum, ama kesinlikle yaşadığım yere değil.
Bir yere ait hissetmek zorunda mıyız ya🙄
Mezarlık, eğer yaşamak buysa!
Kanada olmadığı kesin
Nerede huzurlu hisseder isem sabit yerim olmaz.
Bende hiç bir yere ve hiç bir şeye.
Bende hiç bir yere ya
ben de hiç bir yere
Şöyle su olan yeşillik bir yer kabul olur mu hocam
kırmızı deri koltuğuma :D
Almanyaya
Olduğum yerdeyim.
var bir yer
Gönüllere
Mezar 🖤
dünyalı değilim
İzlanda
Antalyama
Norvec İsviçre falan
eve.
Yalnızlığa
Bunu bende bilmiyorum siz peki 😥
Minastirith
kucağinaa
azerbaycana
Ay'a.