Eski tanıdığınız arkadaşlarınıza bakınca canınızın sıkıldığı oluyor mu?

Kötü anlamda değil yani çekememek değil demek istediğim. Hepsi güzel yerlere gelmiş, bir şeyler başarmışlar hayatta ama kendinizi yetersiz görüyorsunuz onların yanında. Böyle hissettiğiniz oluyor mu? Öyle eski arkadaşlarımın sosyal medya hesaplarını gördüm bugün. Biraz stalkladim bir kaçını ve çok iyi yerde olduklarıni, üniyi çoğunun bitirdiğini vs. gördüm. Bu seneye kadar depresyondaydim ve ben bu yüzden derslerime veremedim kendimi. Sınıfta kaldım falan. Şimdi disiplinli bir şekilde çalışmaya çalışıyorum ama ne bileyim daha iyi bir yerde olabilirdim ben de. Canım sıkıldı yani duruma kısacası.
Eski tanıdığınız arkadaşlarınıza bakınca canınızın sıkıldığı oluyor mu?
Cevapla