Neden insanlar bu kadar kötü iyi bir şeye bile iyi demiyor hep kötü konusuyoralr?

Ne zmn bu kadar kötü olduk iyi bir durma bile hep bir aşağılama hor görme nedir bu insanalrın derdi herkes herkesten iyi olabildir bencillikten başka bişy değil garip bu

Neden insanlar bu kadar kötü iyi bir şeye bile iyi demiyor hep kötü konusuyoralr?
Cevapla