İyi biri olmak gerekiyorsa neden bu kadar kötü var?

Bize küçüklüğümüzden beri iyiyi, doğruyu, güzeli öğretmediler mi? Neden bu kadar kötü niyetli insanlar var? Bu devirde artık iyi olmak saf gözüyle bakılıyor. Halbuki bize öğretilen bu değil miydi? Bizim sevgiden, şefkatten beslenmemiz gerekmiyor muydu? Birini üzmek, kırmak veya her türlü yönden canını acıtmak hoşunuza mı gidiyor? Kimse yoğurdum ekşi demez tabi. Ama artık insanların iyi niyetini sorgular olduk. Güzel kalpli insanların nesli tükeniyor. Bu gerçekten çok üzücü. Kötülüğün daha uç örnekleri de var maalesef. Biz hangi ara böyle olduk? İnsanların kalbine dokunmak zor geliyor ama mahvetmek çok kolay tabi. Ben gerçekten insanları anlayamıyorum. Kimseye güvenemicek miyiz? Hadi dünya, siyaset, ekonomi, pandemi vs. gibi zor dönemlerden geçiyoruz ama bari insanlığı kaybetmeseydik. Bizim bizden başka kimimiz var? :(
İyi biri olmak gerekiyorsa neden bu kadar kötü var?
Cevapla