Beni kedi uyandırdı hınzır bir garfield xddd

Annem
Kedim
Telefon alarmım
Sevgilimin sabah azıntısı
Settin sene beni kimse kaldıramaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Beni kedi uyandırdı hınzır bir garfield xddd

Sabahları aşırı yakışıklı olduğum için kimse uyandıramaz.. böyle uyanırım
Bu tipe bakmayan kız Orta dünyalı değildir xd
Minastiritten değildir xd
Minastiritjn en yakışıklısı 🤣
Cevap
2Cevap
Bugün hiç kimse uyandırmadı kendim uykumu alıp uyandım 🥹
Kimin uyandırmasını bekliyorsun ki xd müşteri hizmetleri uyandırsın da gör yarın sabah xdd
Telefonum sessizde istedikleri kadar arasınlar umurumda olmaz shsjd
Önemli biri ararsa mesaj atarsa niye açmadın diye cemkirirse görürsün xd
Enn fazla işten ararlar o da pek umurumda olmaz başkasını arasınlar ben de bilmiyorum ahsjd
İşten aratalr umrumda olmaz mı vay büyük boss patron seni xd
Hiçbiri.. 😅 Kendi kendime uyandım..
Her zaman mı kendin uyanıyorsun
Hayır.. Melekler uyandırıyor.. 😄
Melekler çocukların mi yoksa uhrevi olanlar mı
Çocuklar tabiki..
Allah bağışlasın. Kaç çocuğun var daha doğrusu meleğin var. Ben de hiç melek yok zaten kim olursa adını melek koymayı da düşünüyorum
Amin inşallah teşekkür ederim.. Ne önemi var kaç tane olduğunun..
Rica ederim 🙂 doğru olduğu kadar olmadığı kader
O zaman kahvaltı is coming
Afiyet olsun..
Kalkarsam yapacağım ağırlık çöktü 🤣
Bugün annem kaldırdı normalde kendim ^^
Sen 107 yaşındaysan annen kaç yaşında 1000 yaşındaysanız bir çınar mi 🙂
Ben hep kendim ya da kedi tarafından uyandirilim bazen müstakil eve gidince orada yaşayan horozumuz kaldırır o da olmazsa sokak köpeği havlar hiçbiri olmazsak sinek kafa atar o da olmazsa rüyama kabus girer uyanırım xd
Yakışır gençlik iksiri içsin
İyi olan her şey iyi olanları bulur xd
🤣öyle değilse bile öyle olsun
Canımız sağ olsun yoksa iki gün ağı yakılır unutulur gideriz xd
Kendim uyanıyorum
Bendensin
Alarm kuruyorum. Bazen alarmdan önce uyanırım.
Otomatik bilinç beni kaldırıyor ya da kedi xd alarm sevmiyorum
Lanet olası alarm..
Alarmlar çok kötü
Hic kimse kendim uyanıyorum.
Biyolojik saatim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?