Sıkıcı insanlar görünce kendimi hayalet moduna alıyorum vallahi. 😃


Sıkıcı insanlarla muhatap olmuyorum, sürekli dert sıkıntı anlatmayı gelip kötü duygunu bana atarak rahatlamaya çalışan negatif enerjisiyle bana çöp kovası muamelesi yapan kimseyle de oturup kalkmıyorum enerji bulaşıcıdır..
Vaala şu an çevremde genel olarak sürekli bir şeylerden yakınan, mızmız tipler çoğunlukta. Surat asan insandan da hiç hazzetmem. Neye surat asıyorsun, söyle konuşalım. Özür diliyoruz düzelmiyor. Çok büyük bir olay da değil. Neyse ya 😅
Cevap
16Cevap
Hayatımda pek insan yok şimdilik eme her zaman eğlenceli enerjik insanları tercih ederim.
Olum ax nasıl yok
:D
Herkesin enerjisi her gün aynı değil ben samimiyet bakıyorum enerji uzmanlık alanım değil 😅
Sıkıcılarla işim olmaz

Hayatımdaki herkesi Italianoya çevirmeye çalışıyorum çünkü çok tatlı bir ırkolar Farukuto😄
Bu neyy 😂😂
Benim ortam 😂 seni de dönüştürdüm 🪄
İtalyandan çok japona dönüştürmüşsün beni eceyto ajsjd
Hala dalinin etkisindeyim ondan olabilir kendime gelince bir daha denerim 😂😂
Ne olmuş Dalin kullanıyorsam ajsjdd
Yanımda, yöremde enerjimi aşağıya çeken insanlari barindirmiyorum. Uzak dursunlar benden. Enerjik, ya da kafa dengi olanlari topluyorum ve kimseye vermiyorum jsksjs
Yanıma, çevreme, hayatıma asla sıkıcı, bunaltıcı, enerjisi düşük insanları almam onlar bir süre sonra sizin mutluluğunuzu ve enerjinizi gördükçe sizleri aşağıya çekmeye çalışır ve kıskanmaya başlar aman diyim bu tarz insanlar çevrenizde varsa derhal çıkarın hayatınızdan.
Enerjik insanları tek tek seçip hayatıma dahil ediyorum. Sıkıcıların enerjimi sömürmesine izin veremem
Enerjik oldugum icin enerjik insanlar cok. Sıkıcı insanlarin yanina gelince de onlari enerjikleştiriyorum;))
Enerjimi sömüren insanlardan olabildiğince uzak duruyorum artık. Çok şükür şu anda enerjisiyle hayatıma neşe katan bir kaç insan var 😄
Sıkıcı insanlar hepsinin ruh sağlığı bozuk😄
Torbaya koyup dereye atalım 😃
Yok ama kıyamam ki
Kıyarsın
Sıkıcı insanları hayatıma almak mı? O kişiler keşke iç sesimi duysalar neler neler diyorum 😒
Mesela neler diyorsun
Ya kahhar sıkıcı insanlar ya kahhar direkt saydırıyorum yine geldi Allah’ın gudubeti tarzı
Sen de bu aralar Erol taş esintisi var ajdjd
O nereden çıktı be 😒
Ruhun ölmüş ruhunn yaşıyorsun elhamdülillah çok şüküüürr ama ruhunnn ölmüş ajdjd
Cinayete kurban gitmiş gibi ruhum var, görenler deli diyor. Taş olduğumuz doğru ama Erol olduğu doğru değil 😝soğuk algınlığı ve griple sen de uğraş gör ruhu sen 🤧
Ohooo grip olduğumda daha enerjik oluyorum ajdjd
Pek inandırcı gelmedi ama hadi inanmış gibi yapayım adjdksl
Ben pek hasta olmam olduğum zaman da ise sadece burnum akar yılda belki bir kez olurum 😃
Oha ben de istiyorum bundan benim amel defterim kapanır gibi oluyor asgfjdl
Vitaminsizzz misin ajsjs
Yooo tahlillerim geleceğimden daha parlaktır eksik olan bir şey yok sjskdk
Hastalık gelince senin parlaklık kısılıyormuş ama 😂😂
Erol Taş’a dönüşüyormuşum sağ olsun birileri çok güzel benzetmeler yapıyor 😒
Ne Güzel işte daa sevinmen lazım 😂
Çok seviniyorum şu yönden en azından Coşkun ya da Nuri Alço’ya benzetilmedim asgjhkl
Onlara benzeyenler de seni bulur 😂
Felaket tellallığına mı başladın Allah korusun ya kaç gündür kaknemin teki musallat oldu kotamı doldurdum ben sana yönlendiriyorum iyi dileklerini skdlflf
Yolla yolla kaderim yolla ne de olsa abazasavarım ya ben ajsjjs
İyi dileklerimi yollamıştım ama sen istiyorsun belli sapığı yollarım çok imanlı bir sapıktır asfkdld
5 vakit el halveti yapar dimi ne kadar da imanlı bir sapığın varmış 😂😂
Onu söyleyemiyoruz maalesef ama itin teki olduğundan eminiz Bartınlıyım artık sayesinde sjdkdk
Memleket değiştirttiren koca yürekli 😂😂
Yürek mi 🙄 kaç gündür zor zamanlar yaşattı bak şu an gözyaşlarım pıt pıt akıyor
E yani sen de birini görmezden gelmeyi uygula. Takıntıysa takıntı yıllar mı sürecek sanki. Sen cevap verdikçe o daha azıtır. Görmezden gel ki aaa bu beni skine takmıyor desin gitsin başkasına 😂😂😂
Artık abazasavarım var o düşünsün sjdkdk
Yemek artı yol artı sigorta isterüm xd
Kalacak yerin eksik al benim yatağı ben gider kapıda yatarım sjsjdkd bir dua etsem olmaz mı hayatın şahlanır 🥺
Yok ben kendi yatağımda yatarım seyyar yatak var ben de. Şişme yatak tatil için aldıydım ajsjs niye ben kendime dua edemiyor muyum ajsjd Allah benden razı olsun ajsjs
Duayla çözmeye çalışıyorum bu işi bir yol, yemek, sigorta olarak kitleniyor bana hayır duasıyla anlaşalım hadi yol sigorta halledildi kazanla yemek yapmam gerekiyor doyurmak için seni
Cadı kazanın vardır inşallah
Var olmaz mı sana demediler mi cadının yaptığı ve verdiği şeyleri yeme diye uyursan uyandırmak için kimse gelmez haberin olsun 😏
Aaa çok iyi olur ya uzun bir uykuya ihtiyacım vardı benim de ajsjd
Bedeninin başına geleceklerden ben sorumlu değilim baştan söyleyeyim kötü yollara düşebilir sjsjd
Çalışan demir pas tutmaz derler 😂
Kim demişse oksijenden habersizmiş sjdlfl
Atalarımızın deyimlerine laf geldi şikâyetçiyim kosmer beyy skdkd
Atalar simyadan kimyaya geçiş yapamamışsa benim suçum ne 😒
Sıkıcı insanlar çok ben de enerji saçmıyorum ama aslında moduma göre değişiyor bazen kendimden beklemediğim şekilde eğlenceli ve esprili oluyorum
hayatımda sağımda solumdakilerden daha enerjik güldüren esprili neşeli ben olduğum için ayırt edemiyorum kim daha enerjili 😂
Hayat yeterince sıkıcı zaten üstüne insanları hiç çekemem
Konudan alakasız olacak ama Avrupa Yakasını ilk kez izleyen biri olarak yorum yapmak istedim 😂❤️
Ben enerjik olduğum için etrafımdada hep enerjik insanlar var
Sıkıcı insanlar daha çok ama delilerin çok dikkatini çekerim onu da söyleyeyim 😂
ikisinden de var ama sıkıcı insan görünce kaçıyorum
Sıkıcı insanlar daha fazla ama hayatımda değiller şükür 👌
Enerjik insan çok ya tatildeyim fakat burada çok sıkıcı insanlar var yarın dönüyorum çok şükür
Enerjik daha çok benim hayatımda sıkıcı kimse olamaz herkes enerjik oluyo
Enerjiik olmmayan ama sıkıcı olmayan insanlar 😂
Enerjik insanlar daha çok, aksini ben barındırmıyorum zaten
Ay kesinlikle enerjik insanlar daha çok
Öyle de olmak zorunda çünkü ben kendim de öyleyim 😂☝🏻
Enerjikleri toplamaya çalışıyorum... sıkıcı doluuuuuuuuu
Hayatımda burhan altıntop gibi birine ihtiyacım var
Bn haric yokki enerjik cevremde hepsi odun gibi amg
Acilen reçetene enerjik insanlar yazıyorum.
Yaz valla ihtiyacimda var iyi olur
Sıkıcı insanlar daha kendi enerjimde birini gürmedim
Enerjik olan arkadaşlarım daha fazla galiba.
Galibası da mı var vışş
Bazen depresyona giriyorlar dsjfjs
İki fındık çubuğu çal bacaklara düzelirler ajdjd
Sıkıcı herkesten nefret ediyorum
Kırıcı insanlar
Sıkıcı 😐
Her türden var. Ortaya karışık.
eşit ya. emin olamadım sjsld
Sıkıcı sanirim. Ortamın rengi ben olabilirim
sıkıcı insanları çıkardım hayatımdan
Sıkıcı enerjikler de var
Hepsi sıkıcı 😅
Sıkıcı hayattan bezms insanlar
Enerjik
Enerji dolu insan seviyorum.
Narsist ve kompleksliler var ( bir kaç kişi )
enerjik ve neşeli,
Çok sıkıcılar ile fazla zaman kaybedemem.
İkisi de çokça var
Heçbiri
Ne demek heç birini seç
Kesinlikle sıkıcı insanlar daha çok
Sıkıcı 🙄
Sıkıcı insanlar 😏
Enerciii daha bol
Enerjikler
Sıkıcı maalesef
Enerjik
Sıkıcı
Hepsi enerjik
Sıkıcı
Sıkıcı
2 side
Enerciii
Enerjik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?