Benimle olan sıkılıyorsa gitsin atsın kendini camdan 🙄

#inci🌸
Benimle olan sıkılıyorsa gitsin atsın kendini camdan 🙄

#inci🌸
Günaydın 🌸 Ben kişilik olarak eğlenceli biriyim ama karşımda ki kişiye göre değişiyor. karşımda ki kişi kafa dengi ve eğlenceli biri ise bende eğlenceli olurum.. ama karşımda kişi ile anlaşamıyorsak o zaman da sessiz olurum ya da benimle konuşurken sıkılır yani insanına göre diyebilirim.. ama genelde iyi anlaştığım insanlar ile çok eğlenceli olur konuşurum... zaten eğlenceli olmayı da seviyorum her zaman..
Yanımda bana eşlik edecek biri varsa üüüüfff 😄
Alta işemelik falan jsjsjs ay öyle ama
Koca kadın olmasam geçen gün ne yaptığımı anlatırdım da millet okuyo 😄
Ay nolmuş canım jsjsjs insanlik hali😃😃
Millet işine baksın 😃
Yaw işemedik 😂😂 öyle değil. Deliliğin dibine vurduk gece 3 te görsen gülmekten işiyebilirdin tam öyle ortam 😂😂
😃Oh daim olsun
Sağol balım
Teşekkür ederim çiçem ✨🎈
Fazlasıyla eğlenceliyim
Cevap
52Cevap
Bazen sıkıcı oluyorum bunalım modunda 😅 bazen de eğlenceli oluyor ve kahkahalara boğuyorum
Nabza göre şerbet falan filan feşmekan
Benden sıkılan bogazdan atsın kendini
Adamına göre değişir.. Bazen saç baş yolduruyorum uyuzluğumdan bazen de saçlar savrulur enerjimin rüzgarından..
Çok eğlenceliyim ama karşımdaki de eğlenceli olmalı yoksa olmaz shshs
Aynen karşımdaki kişi mıy mıysa.. döverim jsjs
Eğlenceli olduğumu düşünüyorum ama buna karşımdaki karar verirse daha mantıklı olur. Herkesin eğlence anlayışı farklı olabiliyor çünkü:)
Eğlenceli ve renkli biri olduğumu söylerler ama bunu her yerde belli etmem.
Kendimi bildim bileli içe dönük sessiz utangaç çekingen mesafeli asosyal biriyim hiç eğlenceli biri de olamadım
Valla ben yüzde doksan eğlenceli yüzde on sıkıcı biriyim
Kiminle olduğuma bağlı. Kimine sıkıcı, kimine eğlenceli
Valla bende sıkıcı olduğumu düşünmüyorum. Biraz ters olsam da eğlenceliyim bence
O an canım nasıl takılmak istiyorsa öyleyim. Belli bir modum yok.
Eğlenceli biri olduğunu söylerler ama bu günden güne değişiyor
Yerine ve kişiye göre sıkıcı da olabiliyorum. Karşıdan gelen enerjiye göre.
Ben kişilik olarak eğlenceli biriyimdir. Ama bu yönümü herkese veya her ortamda sergilemem.
Kendi kendime çok eğleniyorum ama karşıdakine göre değişebiliyor bu konu.
Anına göre değişir. Hayata bakış açım pozitif genel olarak
Eglenceli biriyim
Benimle konusan insan yaşlanmaz bile yanìmda 😄
Çok eğlenceliyim. Üçüz beşüz, bimilyon beş milyon...
sıkıcı sert biriyim gülmem acımam merhamet etmem bordo bereliyim ben onun için senin tarzda bir kadın lazım bana
Ben ve sıkıcılık hiç alakam yoktur. Sevmediğim kişiyi eğlendiremem sadece.
Sıkıcı değilim kafam rahat olduğu zaman çok eğlenceli biriyimdir
Karşındaki insan göre değişiyor
buna karşımızdaki insanların cevap vermesi gerek bence
her kişiye eğlenceli ya da sıkıcı gelmiyoruzdur her birey farklı sonuçta
Sevdiğim samimi olduğum kişilere eğlenceliyimdir gülmekten öldürürüm ama beni tanımayanlara sıkıcı gelirim
Karşımdaki insana göre değişiyor. Bazı insanlarla eğlencenin dibine vurabilirken, bazılarının yanında son derece sıkıcı olabilirim.
Karşımdakine bağlı. İcime sinen, sevdiğim insanlaysam daha rahat oluyorum, kendim gibi.
Biraz sakin ve sessiz biriyim. Hareket sevenlere bazen itici gelebiliyorum
Eğlenceliyim, her ortama neşemi katarım 😎
mesajlarda kotuyum ama reelde eglenceli
başkalarına gore sıkıcı olabilirim
İkiside o anlık ruh haline bağlı olarak
Beklentiye göre değişir
Ben eğlenceli olarak tanımlıyorum kendimi
Kimse sıkılmıyor ben sıkıyorum bilerek onları
Eğlenceli ama yakın olduğum insanlara karşı 😁
O anki ruh halime ve karşımdaki insana bağlı..
Çok sıkıcı biriyim
neşeli güler yüzlü pozitifim
Eğlenceli biriyim
Eğlenceli ve pozitif ( )
Olamadığım için bilemiyorum
Eğlenceliyim. ama. moduma göre
Kişiye göre kafa dengi değilse sıkıcıyım
Eğlenceli birisi olduğumu düşünüyorum.
Kimin sorduğuna bağlı
kişiliğim bence eğlencelidir
kişiye ve yerine göre değişiyor :)
Kimine sıkıcı, kimine eğlenceli.
Eğlenceli biriyimdir bence.
part time Palyaçoyum
daha çok eğleneceliyim bol bol esprili konuşurum
genelde eğlenceli biriyim
Eğlenceli. Sürprizlerle dolu
Kişiye göre değişir o ya
Sıkıcıyım.
Yüooo😃
Ah bide bana sor 😃
Sormuyorum jsjs
Sormuşsun ya zaten 😅
Sana sormadim😃
Ben zaten biliyorum seni
Oda yeter zaten 😂
Eğlenceliyimdir.
herkese farkliyim simdi ama
Eğlenceli
Eğlenceli biriyim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?