18'i tercih ederim..
18 yaşında olmak isterdim
25 yaşında olmak isterdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
18'i tercih ederim..
Lise yılları da güzeldi ama 25 yaş kendi ayaklarımın üzerinde durduğum yaştı... O yüzden 25. Özgürlüğün tadını çıkarmak çok güzel :)
EİC için teşekkürler
25 yaşunda olmak istiyorum
Cevap
48Cevap
Ben 25 olmak isterdim
25 yaşinda olmak isterdim insanın en güzel yılları bence. Ergenlikten çıkmış kişiliği oturmaya başlamış ne istedigini bilen, artık mantıklı düşünmeye başladığın ve davrandigin bir yaş ne çok küçüksün nede çok büyük en ideal yastir
ah be abla keşke tek olgunlaştıran şey yaş olsa
@Giraybayhan1 18 yaş kadar cahil olmaktan iyidir diye düşünüyorum
maalesef yaşla olgunlaşılmıyor bunu ben bu yaşımda çok güzel bir şekilde tecrübe ettim daha doğrusu bu yaşımda değil çok daha küçüktüm 15 yaşındaydım daha o zamandan beridir böyleyim
@Giraybayhan1 illaki öyledir buna katılıyorum ben genel olarak söyledim insanı yaşı değil yaşadıkları olgunlastırır zaten bazı insanın üstüne sorumluluk vok etken yaşta verilir ailenin gecimi vss erken yaşta hayatı tanır ve ruhen çabuk yaşlanır daha çocuk bile olamadan büyür ve olgunlaşır
he pardon kusura bakmayın o zaman ben yanlış anladım biraz ama dedikleriniz çok doğru
@Giraybayhan1 hiç sıkıntı yok olur öyle şeyler 💁
anlayışla karşıladığın için çok sağoliyi akşamlar dilerim
@Giraybayhan1 estafurullah olur mu öyle şey insanız sonuçta rica ederim iyi akşamlar 🙋🙋
ikiniz de ne kadar kibarsınız laann
kötü hissettim şimdi
@tiredSavitar niye kötü hissettin dostum çok kibarız diye mi :D
ömce kibarlığınızı kıskandım sonra kıskanmamın saçmalığı düşündüm ve bu bana kötü hissettirdi. d
@tiredSavitar :D önemli değil dostum
@tiredsavitar teşekkür ederim 🙏 kıskanmaniza gerek yok genç adam olması gereken bu zaten her şey karşılıklı olur sevgide saygıda 🙋
çok doğru çok haklısın her şey karşılıklı bu hayatta
rica ederim
yaşım 18 ama kafa yapısı olarak 30 40 yaşındaki adamlar gibiyim kişiliğimde o yaştaki olgun adamlar gibi ruh desen zaten 60 70 i var
25 im zatwn 18 olmak isterdim zamanında yapamadığım bazı şeyleri yapabilseydim daha farklı bir hayatım olabilirdi
Olduğum her yaştan dersler çıkara çıkara hayatın keyfini yaşamayı tercih ederim. O nedenle olduğum yaş diyorum.
25 isterdim. Tam parayı çuvalla kazanmaya başladığım dönem:))
18 yaşında olmak isterdim o sırada Abd’de yaşıyordum…
25'den çok uzak değilim, o yüzden 18 olmak isterdim.
18 olup, yeniden üniversite okumak isterdim!
Zaten yirmi beş yaşındayım 😄
On sekiz olmak isterdim tabikide
18 de covid vardı oraya dönmek istemiyorum o yüzden 25 diyorum
17 yim. İkisi de olmak istemiyorum mümkünse 7 olsun.
kız yapma hesabın silinecek şimdi hemen şey yap 17yi yanlış yazmış gibi yap sonra benim bu yorumumu sil
@iremrarity yaş belirtmedim ki. Ama sağ olun silinirse de silinsin çok da umrumda değil:)
site bu konuda aşırı hassas ben de 2020de senin yaşındaydım ve yanlışlıkla bir yere yazınca hesabım silinmişti o yüzden uyarayım dedim rica ederim ☺️
@iremrarity anladım sağ olun🍀
😍
18 yaşımda olsam, hayatımı çok güzele çevirebilirdim.
Nasıl abi söyle
18 olsam 25 olmak isterim
25 olsam 18 olmak isterim 😂
25 yaşında olmak isterdim ama anneannem dedem de olsun isterdim
Şu anda 25'im zaten sjsj
18 olabilirim
18 yaşında olmak istemezdim hep dersle geçti o yıllar hayatın tadını çıkaramadım 25 yaşında olmak isterdim çünkü o zaman okul bitmiş olacak
Şu an yaşın fazla büyük değil ama 18 yaşındayken kafa olarak çok daha rahattım 18 yaşındaki zamanlarım özlemedim değil
25 im hayat güzel şeyler yaşattı ama geçmişte yaptığım hatalar var onları telafi etsem çok daha iyi hissederdim
Bence her yaşın kendine özgü yanları var hayatı dou yaşamak lagzim diye dusunuyorum
Annemin kanser olmadığını yaşa geri dönmek isterdim
Her şeye yeni yeni atanmak isteği çok heyecanlı
25 yaşında olmak isterdim
Neden
şu an kaç yaşındasın neden o yaşta daha dikkatli olacak
Tamam tamam sebebini biliyorum yamaç ben 35 yamaç ekle
İstiyorsan ulaş bana oradan konuşalım geç öbür hesap kapandı oradan yazdık yazamadı
@Çılgın_adam-35 2. Bir hesap açmak yasak burada
Diğeri gitti ne oldu anlamadım
18 yaşındayım 😊
25 ya, tekrardan aynı şeyleri yaşamak istemezdim
uan zaten 18 yaiındayım
20 sene öncesine dönmek
25 yaşımda olmak isterdim
18 yasim guzel gecmedi 25 diyorum
25 yaşında olmwk isterdim
23 yaşındayım büyümek istemem küçültmek isterim 😀
18 yaşında olmak isterdim.
Çocukluk zamanları güzeldi ya
Keşke 8 yaşında olsam
20 olmak diyebilirim hatta
Olduğum yaş iyi
25 Olgunluğ yaşları iyi olurdu
18 yaşındayım pazartesi 19 olucam hiç istemiyorum
25 olmama az kalmış bari 18 e gideyim
18 yaşında olmak isterdim
18 istemezdim. 25 daha iyi.
Gençlik her zaman daha iyidir.
18'in tadını hiç hiçbir şey vermez
Yaşımdan memnunum ya.
Ben 25 olmak isterdim
18 güzel olurdu be
18 olayımda bir daha askere :D
28 yaşındayım 16 yaşıma dönmeyi isterdim.
25 okul zamanını 1 daha çekemem :)
18 i gördüm 25 olsun
Ben şu an 25 yaşında olmak isterdim
Şu an iyi diyeceğim ama bilemedim.
18 yaşımdayım 😄
18. Oysa daha 20 yaşındayım.
18 bedenim 19 çıktı zaten
19 yaşındayım ve bu yaşlarda kalmayı çok isterim
18. şu an 19 yaşındayım ne farkı varsa 😅
18 en baştan başlamak isterdim
18 years
Yaşımdan memnunum. 30'lu yaşlar en tatlı yaşlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?