Varlığı yokluğu bir denilen o kişiyim. Bunun önüne nasıl geçebilirim?

Hayatım boyunca hiçbir zaman kimse tarafından saygı ve önem görmedim. Sosyal ortamlarda olsun akraba ortamında olsun bu hep aynıydı. Benden 1 yaş küçük kardeşim var akrabalar daha çok onunla konuşur eder genelde bana da ayıp olmasın diye bir iki şey derler. Genelde sessiz soğuk olarak tanımlarlar sanırım dışlanmamın sebebi de bu zaten akrabalarımı da pek sevemem bu durumdan dolayı. Okulda da böyleydi (gerçi bu sene bitti çok berbat bi sıralama yaptım mezuna bıraktım) sınıfta sessiz yokluğu varlığı bir birisi olarak tanımlanırdım üç beş yakın arkadaşım vardı onlar da genelde dışlıyorlar birde ortaokuldan beri bi arkadaşım var sadece onunla yakınım şu an. Geçenlerde mezuniyet balosu olmuştu o 3 arkadaşla gitmiştim oturduk bi masaya ama masada 4 değil 3 kişi vardı ben yoktum sadece oturdum öyle. Sonra sigara içmeye çıktılar telefonlara sen bakarsın dediler balo boyunca tek düzgün iletişimimiz bu olmuş olabilir. Bu durum gerçekten çok canımı sıkıyor üniversitede de böyle olursam diye çok korkuyorum bu eziklikten nasıl kurtulabilirim aranızda böyle olanlar var mı

Güncellemeler
1 yıl
Ankara universitesi edebiyat bölümünü kazandim ortamim full degistigi icin midir nedir bilmiyorum ama baya genis bi cevre edindim ve baya sosyal ozguvenli birisine dönüştüm gercekten ortam degistirmek ise yariyormus üniversitede arkadas bulamam mal gibi kalirim diye dusunuyorum fakat tam tersi yurda sadece yatmaya geliyorum resmen
Varlığı yokluğu bir denilen o kişiyim. Bunun önüne nasıl geçebilirim?
Cevapla