Hepimizin hayatında bir dönüm noktası vardır ve yıllar içinde hep aynı soru kafanızı kemirir. Peki aynı anı tekrar yaşasanız bu defa her ne pahasına olursa olsun diğer seçeneği Denermiydiniz?
Bir şansım daha olsaydı dediğiniz o an geri gelse yine aynı kararı verir misiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben dünyaya gelmem bir daha
2009 1ocak geri dönsem dünyam değişirdi
Maalesef geçen zaman geri gelmiyor ve yapılan yanlışların bedeli bir ömür ödeniyor!
Çok farklı bir tercih olurdu o halde
Ahh ahhh kaçma kaçardım kaçmaaaa
Hayat hala devam ediyor, tercihlerin bedelini öder elbet insan ancak yinede önünde muhakkak seçenekler vardır
Bir şansım daha olsa ve geriye dönsem ailemi asla dinlemezdim.