Bir şansım daha olsaydı... yapardım dediğiniz ne var?
Boşluğu doldurun bakalım ks halkı :D
Boşluğu doldurun bakalım ks halkı :D
Bir şansım daha olsa idi
eger yeniden başliya bilseydim yaşama
ikincisinde daha cok hata yapardim
kusursuz olmaya calişmaz sirt ustu yatardim
neşeli olurdum ilkinde olamadigim kadar.
cok az şeyi ciddiyetle yapardim
temizlik sorun bile olmazdi asla
daha cok riske girerdim
seyahet ederdim daha fazla...
Bir şansım daha olsa idi eğer.
Bir günlüğüne dahi olsa çocuk olmak isterdim
Bir şansım daha olsaydı eğer bu soruya tekrar cevap verir; bir şansım daha olsaydı ne yapardım, onu soylerdim.
Merak ettin değil mi? Teşekkürler.
15 yasinda kadin olmak icin cabalardim simdi degil. Gec kalmis hissediyorum
Trans oldugumu gec itiraf ettim kendime
Aynen:)
bir sansim daha olsaydi yapmazdim dedigim seyler var :D
Cevap
8Cevap
eğer bir şansım olsaydı senden 2 dklığına fikir almak için yardım istedğim mesajı atmamak isterdim. eğer bir şansım daha olsaydı hesabını kapatmayı
boşver küsüm sana
rulette kırmızı 3 e bir binlik daha basardım az önce
bir şansım daha olsaydı bugünkü benc presste 90 kilo basmayı denerdim :)
nazilere '' abd 1 sene erken giriyor ve rusyaya girmeyin '' derdim
Ziraat muhendisligi degil veterinerlik okurdum...
susma hakkımı kullanayım en iyisi
Çocukluğuma geri dönerdim
Doktora
Tekrar severdim
Onu alıp evlenirdim
hatalardan dönerim
Bir sansım daha olsa zina yapmazdm o kadar :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar