Sadece davranışlarımız değil sözlerimizle de karşımızdakinin kalbini kırılabiliriz.
Gönül kırmak kolay ama yapmak çok zordur. Şair, “Kırma insan kalbini yapacak ustası yok!” demiş.
Peki size kırılan birinin (kişinin) gönlünü nasıl alırsınız?
Sadece davranışlarımız değil sözlerimizle de karşımızdakinin kalbini kırılabiliriz.
Gönül kırmak kolay ama yapmak çok zordur. Şair, “Kırma insan kalbini yapacak ustası yok!” demiş.
Peki size kırılan birinin (kişinin) gönlünü nasıl alırsınız?
Ben hatamı telafi etmek isterdim sadece özür dilerdim. ama zaten kimsenin kalbini kırmam buna çok dikkat ederim. karşımda ki kişi kötüyse kalbini kırarım sadece
Hatalıysam özür dilerim. Hatali değilsem ve karşımdaki yine de kirildiysa; ben yaptığım şeyin yanlış olduğunu düşünmüyorum ama yine de bu seni kirdiysa kusura bakma kırmak istemedim derim. Tabiki değecek kişiye
Neden gönül kırdığımıza bağlı şimdi karşı taraf saçma sapan hareket edip işine gelmiyorsa o gönül kırmak değil aslında bir tepkidir insanlar bunu karıştırıyor
Cevap
6Cevap
Sevdiği şeyleri alır güzel sözlerle karşısına dikilirim. Sevdiğim kadın ise zaten onun kalbi kırıkken içim rahat etmez.
Ne güzel
Affetmek karsidaki insana verdigin deger, ve kendini onun hayatinda koydugu noktada baslar bir insan icin. Bu elbete yapilan yanlislarla tartilir ilk basta, o yanlsiin o insandaki yerini buldugunuz an zaten affedilme olasiginiz yuksektir..
Gerçekten çok kırdıysam gidip gönlünü almaya yüzüm kesmez. Biraz zaman geçsin isterim. ya da başka birinin aramızda aracılık etmesini isterim
Konuya ve kırılma seviyesine göre değişir. Bazen de kırmamak için kendini geri çekersin
Gönül almayı bilmeyene ömür emanet edilmez
Almam öylece beklerim
Evet önemlidir sarılmak yeterli olacaktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?