"Ben istemediğim için olmadı, isteseydim olurdu" düşüncesi sizi de memnun ediyor mu?

Beni ediyor!

Komplike düşünmeyelim, evde sucuk var. Kahvaltıya sucuklu yumurta yapabilirdim, ama yapmadim. Tercih bana aitken cok mutluyum ❤

"Ben istemediğim için olmadı, isteseydim olurdu" düşüncesi sizi de memnun ediyor mu?
Cevapla