İnsanlara karşı aniden sert ve acımasız olabiliyorum sizce neden?

Sevgilim olsun arkadaşlarım olsun bir anda kendim hatalı olsam da ona karşı sert olup üzüleceğini bildiğim şeyler söylüyorum sen ona layık değilsin diyorum ondan uzaklaş kendini ondan uzaklaştır diyorum acı çekmek istiyorum sanırım yalnız kalmak istiyorum insanlara böyle sert ve acımasız olmam beni üzüyor kendimi kaybediyorum sizce neden böyleyim?
İnsanlara karşı aniden sert ve acımasız olabiliyorum sizce neden?
Cevapla